Wpis z mikrobloga

@AjKenFlaj: jak masz hajs to dla mnie nie ma przeszkód zeby robić. na A2 mozna miec gs czy cb bez ograniczania (chyba) no i wszelkie już ograniczone jak np sv650.
po roku czy dwa ludzie chcą zmieniać 500 na mocniejsze bo im sie nudzi, a co dopiero 3 lata na 125. pewnie bedzie tak ze rok sie przemeczysz na 125 i w koncu zrobisz a2 bo bedzie brakowało sporo :D.
jedynym
@AjKenFlaj: Ja bym sobie na Twoim miejscu kupił coś zablokowanego i potem zrobił A, sprzedał i kupił większy.
Zauważ, że sprawa jest o tyle fajna, że dopóki Ci się taki zblokowany nie znudzi - nie musisz sobie kategorii podbijać.
@AjKenFlaj: zakłądanie i zdejmowanie blokady to chyba nie jest taka prosta sprawa. poza tym jak kogoś zabijesz i będą robić jakąś ekspertyze i wyjdzie ze miałeś odblokowany to gnijesz w sztumie i płącisz z własnej keiszeni. mysle ze tak jak ktos wyzej napisał potem za 600zł i 10h robisz A i po sprawie.
ja bym robił A2 na Twoim miejscu
@AjKenFlaj: tez mi się tak wydaje, ale wszyscy co kupuja 500 mowia ze sezon i juz chcesz więcej. dlatego tez ciezko powiedziec czy wystarczy :P. do prędkości przepisowych rozpedzaja sie żwawo i wygodnie utrzymuja predkosc.