Wpis z mikrobloga

Kilka uwag. Coś dziwnego z normalką na przednim chwycie, dziwny gradient, może warto dać tam hardedge lub naprostować normalne ręcznie, Przydał by się gęstszy texel. Spaw gdzie masz czysty metal powinien mieć czarne albedo. Czym teksturowałeś?
@KotAlik substance painter, czarne na spawie? Tam jest mieszanka białego i czarnego, wydawało mi się, że biały ma przodować

Normalka na chwycie pod tłumikiem? To jest cylinder i szef jest w jednym miejscu idący na całej długości, jest jeden UV island, powinno to innaczej wyglądać? 2 UV islandy? :D
@KotAlik sprawdzę jak wrócę do domu, bawiłem się tylko roughness przy spawach, tam też jest trochę pyłu, który nie jest metalem i pewnie o tym mówisz

Wydawało mi się, że ta rączka pod tłumikiem jest dobrze pocięta, to też sprawdzę
@amisobad: Scar nie jest nudny. Ma ciekawa geometria do cwiczenia hardsurface modelingu, kilka roznych materialow do cwiczenia wlasnie ich. No i koncepcjnie jest fajny, a to wyzej to taki miszmasz, ze mimo ze model poprawny to #!$%@?, przez koncept wlasnie.