Wpis z mikrobloga

Mercedes AMG GT R (2016-...)
4,0l V8 biturbo 585KM
0-100 km/h - 3,6s

Najmocniejsza drogowa wersja modelu AMG GT, lub jak kto woli złagodzona wersja torowego AMG GT3. Wstępnie mówiono, że produkcja ma być limitowana do 2000 sztuk, ale teraz AMG twierdzi, że sprzeda tyle aut na ile będzie chętnych.

Za podstawowego AMG GT R trzeba zapłacić 778 500 PLN czyli ponad 120k więcej niż AMG GT S i 217k więcej niż podstawowa wersja AGM GT.

W grudniu 2016 roku w ramach testu przeprowadzonego przez niemiecki magazyn Sport Auto (odpowiednik polskiego Auto Motor i Sport) ustanowiono rekordowy czas przejazdu tego modelu na Nurburgring 7:10.9 minuty. Uzyskany rezultat był najszybszym w historii magazynu wśród wszystkich testowanych drogowych samochodów.



------------------------------------------------------------------------
#carpedia - czyli moje spoty z jakimś dodatkowym opisem <--- obserwuj/czarnolistuj

#carboners #carspotting #mercedes #amg #gt #warszawa #v8
superduck - Mercedes AMG GT R (2016-...)
4,0l V8 biturbo 585KM
0-100 km/h - 3,6s

Naj...

źródło: comment_E4r8Jwk0QjIv8ADUHgda5ReDBl6qI2sH.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
@jaworiano: no pozostałych dwóch GT Rów jeszcze nie dorwałem, czekam na któryś we flagowej zieleni, albo słynnym żółtym za 40k.

Co do GT C Roadster to się nie zgodzę to jest topowa wersja bez dachu kosztuje niewiele mniej bo 750 500 zł, więc też musi być elitarna. BTW GT C z twardym dachem też ma być, więc nie dziwne że upodabniają je do siebie.

GT od GT S w ogóle
  • Odpowiedz
Za podstawowego AMG GT R trzeba zapłacić 778 500 PLN czyli ponad 120k więcej niż AMG GT S i 217k więcej niż podstawowa wersja AGM GT.


@superduck: Ciekawe dlaczego tyle wersji wypuścili - czy dla osoby którą stać na taki samochód, te 217k robi tak wielką różnicę?
  • Odpowiedz
@LDevil: raczej mało kto kupuje takie auto za gotówkę, a różnica w racie kredytu 10,5k a 14,5k na miesiąc jak nie patrzeć nie jest mała. Plus nie każdy potrzebuje auta produkowanego z myślą o rekordzie na Nurburgringu. Zaryzykuję stwierdzenie, ze do wożenia się po autobanach podstawowy GT będzie bardziej komfortowy niż GT R.
  • Odpowiedz
a różnica w racie kredytu 10,5k a 14,5k


@superduck: Z powodu kryzysu przytnie się premie na okres lizingu i po sprawie :)

Zaryzykuję stwierdzenie, ze do wożenia się po autobanach podstawowy GT będzie bardziej komfortowy niż GT R.


@superduck: Na to nie zwróciłem uwagę, założyłem że nie będzie obniżenia komfortu.
  • Odpowiedz
@superduck: To auto jest jakoś powiązane z SLS'em? Jeździłem SLS'em i nie polecam. Wystarczy że auto wyczuje podmuch wiatru kiedy nasza stopa jest w pobliżu pedału gazu i już jest 120km/h na blacie. A tak na poważnie to ciężko jest się tam zmieścić, ciężko opanować a wysiadanie to jakaś komedia.
  • Odpowiedz