Wpis z mikrobloga

@RapidHere
@yoda90

Wlasnie ale TFSI sa podobno mocno awaryjne, a szczegolnie 1.8.
Z tego co czytalem to w egzemplarzach od 2012 mieli naprawic (luzowanie lancucha?) ale nie wiem czy to naprawili.

Dlatego moze warto rozwazyc TDI.
Od 2011 można brać, tylko trzeba sprawdzać stan oleju żeby się silnik nie zatarł , bo lubi olej wypić


@RapidHere: Jak tak to spoko. To nawet Pasek B5 TDI z przebiegiem grubo ponad pół mln może nie brać oleju jeśli dobrze serwisowany. Te obecne dwusuwy od VW to jest dramat.
Jaki silnik? TDI czy TFSI?


@some1: dlatego właśnie wg. mnie VAG to aktualnie tragedia. TDI na 40km dziennie po mieście to problem z filtrem, 1.8tfsi to tragedia. jakby nie mogli zachować zwykłego 1.8T z starych pasków...

ja tam bym brał hondę 2.0 benzyna dopóki jeszcze jest na rynku młody z takim silnikiem - teraz też już wchodzą hondy 1.0 i 1.5 turbo wysilone a accord wogóle jest wycofywany z rynku. ostatnie