Wpis z mikrobloga

Po 2 miesiącach i 3 tygodniach w końcu zakończył się mój proces reklamacji klawiatury mechanicznej. Trochę długo to trwało. Teraz szukam nowej klawiatury mechanicznej i zastanawiam się czy pchać się dalej w kupowanie na morele. O ile wcześniej kupowałem u nich sporo rzeczy tak teraz zastanawiam się czy nie kupić nowej klawiatury gdzie indziej. Możecie polecić jakiś sklep, w którym w razie jakichkolwiek problemów cały proces będzie trwał szybciej?
#morele
  • 3
  • Odpowiedz
  • 0
@Qbaz raczej to nie wina morele skoro zgłosiłeś reklamacje. W każdym sklepie wysyłają do producenta i wtedy się kontaktują, następnym razem zgłaszają rękojmię.
  • Odpowiedz
@Rst00: Oczywiście masz rację, ale albo morele nie potrafią zmieniać statusów zgłoszenia, albo po prostu większą część tego czasu sprzęt leżał u nich. Status, że sprzęt został wysłany do producenta widniał bardzo krótki okres czasu względem całości. Chociażby po samym uwzględnieniu reklamacji wysłałem numer konta do przelewu po czym po tygodniu dostałem od nich wiadomość, żebym im wysłał numer konta do przelewu...
  • Odpowiedz