Wpis z mikrobloga

@RzecznikWykopu: Poprawka... Wygląda niesamowicie !

Jedyne co to ubolewam nad fizyką w grach, rozwijało się i rozwijało, było już wysadzanie ścian w serii battlefield, pożary w far cry czy choćby rozszarpywanie ciał w starusieńskiej serii soldier of fortune...
No i dup, nagle to wszystko zginęło ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Świetnie by było jakby ta stodoła w której rzucili molotova zaczęła cała płonąć w końcu pełno w niej
Świetnie by było jakby ta stodoła w której rzucili molotova zaczęła cała płonąć w końcu pełno w niej siana no i zaczęła się rozsypywać a samą siekierą można było wyrąbać sobie w deskach dziurę na przelot...


@leon0xxx: Też o tym samym od razu pomyślałem. Po co szukać tego pająka jak można było wrzucić mołotowa, zamknąć drzwi i niech cała stodoła zjara razem z pająkiem xD
@leon0xxx: Jak dla mnie wyglada przecietnie, taki wolniejszy l4d3 (albo moze resident evil 7?) tylko z bronmi z 19 wieku. I jeszcze ten konsolowy wallhack oraz brak mozliwosci uzywania szczerbinki z revolvera bleh.

Dziwne ze nie powiedziales niczego o fizyce Half Life 2 oraz gier na silniku source, Skyrim tez tutaj bym dodal bo taki np konsolowy wiesiek 3 (jak i wszystkie open worldowe gry) ma prawie wszystkie przedmioty sa przyspawane