Wpis z mikrobloga

A może jednak Stelvio?
Demo First Edition jest już za 185k, a skoro kupiłem Giueliettę 2 lata temu to pewnie uda się od FCA dostać dodatkowy rabat. W przyszłym roku z wyprzedaży rocznika może zejdzie się do 170-160k?
To chyba jednak lepszy pomysł niż dwuletnie BMW 4/5 z przebiegiem poniżej 100k za kwoty oscylujące w granicach 150k...
#zakupsamochodu #alfaholicy #stelvio
g.....d - A może jednak Stelvio? 
Demo First Edition jest już za 185k, a skoro kupił...

źródło: comment_C3hMbnkDiwLNmGgVLu56rSbkFyVdFbQP.jpg

Pobierz
  • 22
@damian_co_dalej: Giulia ma najwięcej problemów w QV a reszta to błędy oprogramowania (które może za rok polskie aso się nauczy wgrywać poprawnie)
A z BMW jak fora wyglądają?
Kupujesz BMW:
wymień olej po 2k
wymień olej w połowie zalecanego czasu
nałóż warstwę ochronną, bo lakier cieniutki
rób geometrię co 5k
klocki do wymiany co 15k
wszędzie coś skrzypi
itepe
Alfa ma na pewno gorszy "infotainment system", ale mi wystarczy android auto.
@gwynebleid na pewno lepiej nowe stelvio niz uzywka suva bmw. First edition za rok juz nie bedzie w salonach. Rabat dla wlascicieli alf to teoretycznie 2% ale poza nim mozna jeszcze troche urwac od salonu. Ja bym bral jednak Giulie, za 130k biznes edyszyn, za 180 veloce.
@finam: z giulią jest to ryzyko, że mi się trzecie dziecko nie zmieści. i mimo że nie planuję, to bardzo bym się wkurżył gdybym musiał wymieniać na większe i na tym tracić (planuję korzystać z 8-10 lat)
Rabat firmowy, rabat dla właścicieli, wyprzedaż rocznika, ewentualnie demo i już jest za 180k :) potem zagazować w leasing, dokupić zimówki za 4k i można jeździć.
@gwynebleid: Stelvio jest bardziej dopracowanym samochodem od Giulii, no i ta niska masa ok. 1600kg za sporego SUV-a, świetne prowadzenie, prawie 300KM, fajnie brzmiący silnik, świetny stosunek jakość/cena.
Auto ma być punktem odniesienia co do kierunku rozwoju marki, więc jego sprzedaż będzie rzutować na to, czy Alfa się rozkręci, czy nie.
@gwynebleid: 8-10 lat to spore ryzyko jak na auta produkowane obecnie. Niezależnie od marki.

co masz na myśli "zagazować w leasing"?

@Ludvigus: Stelvio jeździ masa po Włoszech, w Giulii na pewno brakuje kombi ale odnoszę wrażenie że po wynikach sprzedażowych to Alfa zdecyduje się teraz na kolejny model pt mniejszy suv.
@gwynebleid: prawie nie ma Stelvio w Polsce jednak może dlatego. Inna sprawa że na pewno poprawili bolączki z pierwszych Giulii ale w nowszych Giuliach też może poprawili. W Giulii najgłośniejsze są problemy z jedną czy dwoma egzemplarzami w wersji Q.
W leasing to słusznie, tylko moim zdaniem po 3-4 latach warto wziąć co innego/to samo nowe a nie bujać się 8 lat. Nie 150k km przez ile?
tak patrzę, że za bardzo nie zgłaszają chorób wieku dziecięcego Stelvio na forach


@gwynebleid: nie widziałem żadnej awarii użytkownika Stelvio zgłoszonej na forum alfaholików - inna sprawa, że tylko znikomy procent posiadaczy AR dzieli się informacjami o swoich wozach na forum.
Tak jak pisałem, Stelvio jest bardziej dopracowanym pojazdem, niż Giulia. Osobiście czekam na ceny Stelvio za rok-dwa gdy wprowadzą najsłabszy diesel z manualem i napędem tylko na tylną oś -
@Ludvigus: ja rozważam tylko albo 200 albo 280 kucy. Nie opłaca się dla mnie inwestować w sportowe auto bez silnika :) No i benzyna - ja jeżdżę max 20k rocznie i diesel zanim się rozgrzeje to już jestem na miejscu.
No i 200 kucy to jednak troszkę za mało. Wystarczająco, ale za mało do pełnej miłości. Moja Giulietta ma 170 a to tylko autko dla żony.