Wpis z mikrobloga

Mirasy,
Znajdzie się jakiś znachor co pomoże mi w doborze Audicy A4 (najchętniej) b7 do kwoty 25k?
Prawdę mówiąc jestem laikiem w tej dziedzinie a pilnie szukam samochodu. Słyszałem, że najlepszym wyborem jest 1.8T tylko nie wiem czy do takiej kwoty znajdę zadbane auto. Ostatecznie 1.9 TDI - tyle się doczytałem.
Będę mega wdzięczny za pomoc!
#motoryzacja #samochody
  • 14
@Coolay: No to zostaje Ci 1.8T BFB. Diesle w B7 odpadaja, a swoja droga, wersje z 1.8T beda w tych pieniadzach duzo gorzej wyposazone. Ciezko Ci bedzie trafic ten silnik w budzie z S-Line i quattro. Nawet bez quattro.

Ja z kolei nie rozumiem, dlaczego nie B6? B7 ma tylko inne swiatla z tylu i z przodu oraz grill, poza tym to B6 z o wiele gorsza gama silnikow, jesli spojrzec
@mysliszonichazmasz rozumiem Twoje podejście :) w sumie nie myślałem o wyposażeniu zbytnio.
Posiadam max 25k na wydanie czy uda mi się znaleźć taką o której wspominasz w tych pieniądzach? Czy powinienem zastanowić się nad zupełnie inna marka?
@Coolay: Gdybym mial kupowac uzywane Audi A4, to szukalbym przede wszystkim czegos z napedem quattro. To najwiekszy atut tej marki. Lepsze wyposazenie tez jest bardzo mile.

Za 25k w budzie B7 nie dostaniesz tego, co ma B6. Nie ma wiekszych szans.

Co do innych marek, jesli chodzi o samochody z tamtych lat, to nie widze dla Twojego Audi jakiejs wiekszej alternatywy.

Popatrz najwyzej jeszcze na BMW, albo Volvo.
@mysliszonichazmasz Dziękuję Ci Mirku za pomoc! Chyba zostałem nawrócony ;) jeszcze jedno pytanko. Znasz się na samochodach to już wiem a czy byłbyś tak łaskaw podpowiedzieć czasem na co warto zwracać uwagę? ;)
Znasz się na samochodach to już wiem


@Coolay: Nie znam sie, mam tylko blade pojecie. Na co zwracac uwage? Na to, co przy zakupie kazdego samochodu uzywanego. Tu nie ma wiekszej filozofii. Jak nie czujesz sie na silach, a nie masz zadnego speca pod reka, to zamow sobie autorzeczoznawce, zeby zrobil Ci raport. Serwisy typu autotesto, czy podobne, Ci pomoga.