Wpis z mikrobloga

Nie wiem o co chodzi, ale dzisiaj GearBest otworzył nowy ticket w sprawie mojego zamówienia, mianowicie priority line z 18.09, paczka "utknęła". Prosili o dane do wysyłki i "że w drodze wyjątku" wyślą ponownie moje zamówienie. Mam nadzieję, że wyślą również priority line albo DHL a nie jakąś nierejestrowaną i znowu będę miesiąc czekał.. :V

@GearBest_Polska
to chyba dzięki Wam, bo otworzyli to jako nowy ticket.

#priorityline #gearbest
  • 23
@kuba130000: Ja miałem tak samo jak @FriPuc. pierwsza wysyłka Priority Line 18.09, Resend 18.10 DHLRAM (15 dni roboczych zapewniali) na razie zero reakcji paczka zgłoszona a nie wysłana w/g trakingu, chociaż support zapewniał że wysłana 18.10
@szymon-ambroziak: Dostałeś odpowiedź. Niestety nie wiem. Zresztą jeszcze nie otrzymałeś żadnych opłat a już się domagasz rekompensaty?
@ludwiku: Niestety nic mi nie wiadomo, jest bardzo różnie, jednego dnia rusza kilka innego wszystkie stoją. Jeżeli nie otrzymasz przesyłki w ciągu 35 dni otrzymasz zwrot 5% za każde 5 dni. Jeżeli będzie się to przeciągać dłużej niż 40-50 dni dostaniesz full refund + zwrot.
@GearBest_Polska: dobra, ja też czekam już od 29.09 na swoją paczkę, niestety ale za 4 dni wyjeżdżam z kraju, albo coś ruszycie z tą dostawą bo to jest wasz je@#$bany obowiązek, ale składam wniosek do PayPal o zwrot, bo lekko mówiąc lecicie w ... #!$%@?. Sprzedajecie na europę to waszym zasranym obowiązkiem jest się wywiązać z umowy, a wykopki się #!$%@?ą z tymi chińczykami, spróbuj na allegro coś nie wysłać w
Odpisali mi na ticket.
Mają wysłać nowy item do 5 dni roboczych i ma do mnie dotrzeć w ciągu 10-25 dni, a więc będzie to raczej priority line.

Co ciekawe napisali też, że ta pierwsza paczka jest still in transit więc śmiesznie będzie jak dostanę obie. Oddać im? ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)