#motocykle #motocykle125 #mechanika Mam problem z Honda cbr 125 . Silnik pracuje normalnie (ma tyle samo mocy co wcześniej ) Jednak po chwili jazdy gaśnie gdy w gaźniku kończy się paliwo. Kranik na pewno działa i podciśnienie w silniku też jest, Czy jest możliwość że podciśnienie jest na tyle słabe ze nie jest w stanie otworzyć kranika ?
@Jojne: Generalnie to jestem kumaty i nie raz składałem silniki. Problem w tym że zrobiłem taki test że zdjąłem bak podłączyłem podciśnienie długim wężykiem do kranika i odpaliłem silnik, nagle wszystko działało czyli podciśnienie otwierało kranik i paliwo normalnie spływało. Gdy jednak złożyłem wszystko do kupy to znowu ten sam problem czyli paliwo nie spływa do gaźnika. Wężyk paliwa na pewno jest drożny, wężyk podciśnieniowy też jest szczelny. Generalnie sprawdziłem każdy
@inDifferentBases: Raczej nie ma możliwości, żeby podciśnienie miało za małe ssanie. A jak odepniesz przewód paliwowy od gaźnika i kręcisz, to leci paliwo? Rozumiem, że nie masz tam pompy podciśnieniowej.
OSTATNI DZIEŃ PIS! Już za kilka godzin, po 8 latach tego dziadostwa, złodziejstwa i zakłamania w Polsce zacznie się nowa era. Życzę nam wszystkim, żebyśmy już nigdy więcej nie mieli do czynienia z taką władzą. Wspaniałe to było odliczanie...
Mam problem z Honda cbr 125 . Silnik pracuje normalnie (ma tyle samo mocy co wcześniej ) Jednak po chwili jazdy gaśnie gdy w gaźniku kończy się paliwo. Kranik na pewno działa i podciśnienie w silniku też jest, Czy jest możliwość że podciśnienie jest na tyle słabe ze nie jest w stanie otworzyć kranika ?