Wpis z mikrobloga

A #mirekszukazony Ogłoszenie

Zgłoszenie z formularza nr 216

Imię: A

Wiek: 24

Miejscowość: Warszawa


Kim jestem

Jestem spokojną i pokojowo nastawioną dziewczyną. Osobowość mam z pogranicza IFSJ, a INFJ. Pogodna i ambitna. Żaden atencyjny pasek, tylko normalna mirabela. Na początku mogę wydawać się trochę nieufna, ale potem można ze mną konie kraść ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Studiuję (magisterka, kierunek ścisły) i pracuję w zawodzie.


Wygląd

166cm/53kg Średnio niska i średnio chuda XD Włosy też mam długości średniej. Styl chyba basic. Cenię wygodę i ciepełko, ale sukienki też noszę.


Zainteresowania

Ciągle coś przykuwa moją uwagę i czasem aż ciężko jest mi realizować nowe plany. Pracuję i studiuję to co lubię, więc dużo mojej koncentracji skupia się w tym zakresie. Ale spokojnie, nie jestem nerdem. Lubię śmieszkować i to dużo ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jestem ciekawa świata. Kocham muzykę i filmy (smutne). Dużo radości daje mi też sport, ale z tym ostrożnie. Lubię mieć zaplanowany dzień ale odrobina spontaniczności i nocny spacer po mieście zawsze jest świetnym pomysłem.


Czego oczekuję?

Szukam poważnego (w sensie życiowym) Mirka (ale z poczuciem humoru), który też ma coś do powiedzenia. Raczej nie domatora (lubię film pod kocykiem, ale nie ciągle- fajnie jeśli da się Ciebie gdzieś wyciągnąć).

Nie przepadam za fanami chińskich bajek i true kucami.


Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?

Wspólne przeglądanie memów.

A tak na poważnie, to znajduję radość nawet w małych rzeczach. Nie ważne co to jest, ważne żeby cieszyło oboje.


Stosunek do ślubów, dzieci, używek.

Ślub- kiedyś

Dzieci- kiedyś

Religia- tak średnio bym powiedział, ale jestem tolerancyjna jak mogę ( ͡º ͜ʖ͡º)

Alkohol- czasem coś mocniejszego na imprezie lub piwero przy filmie (ale proszę, żadna perła, bo dobre IPA jest dobre) i wszystko z umiarem

Papierosy- nie. Dobrze by Mirek też nie palił

Narkotyki (w tym zioło)- nie


Jak się zgłosić?