Wpis z mikrobloga

@mariczkus: @desygnat: Spokojnie Mireczki. Black Friday, Cyber Monday, Święta - to najgorętszy okres w roku. Jest obecnie składanych kilka razy więcej zamówień niż poza tym okresem, a ilość lotów się nie zmieniła. Są opóźnienia i paczki z początku listopada zaczynają ruszać. @mariczkus: musisz cierpliwie czekać, nic nie poradzimy. Na początku przyszłego roku sytuacja powinna wrócić do normy i nowe przesyłki będą realizowane w krótszym czasie.
@wensz może tak samo jak ja zamówiłeś coś czego nie mieli na magazynie (backorder), bo przedwczoraj zamawiałam drugi telefon na prezent i już wczoraj był status że wysłane. @GearBest_Polska, pierwszy telefon już wyszedł z UK, ciekawe ile mu teraz zajmie droga do Polski.
@mariczkus czyli można powiedzieć ok. miesiąc od wysłania. Czekam na swoją mi6 zamówioną 28.11. Cicho liczę, że uda się jeszcze w tym roku dostać. Ta naiwność skutkuje codziennie kilkakrotnym odświeżaniem śledzenia paczki :)
@radex324:
Też czekam na drukarke - zamawiałem 11.11 też Priority Line i caly czas "15/11/2017 15:18 DPD data centre
Order information has been transmitted to DPD."
Pisałem do nich 3 razy, i ciągle to samo - czyli odsylaja mnie jak debila do strony z trackingiem...
Bardzo irytująca sprawa. Płaciłem przez Przelewy 24. Poczekam jeszcze max tydzien i zglosze sie po refund.
Jak ci dojdzie to napisz.
@radex324: Paczki Priority Line różnie przychodzą, niektóre są wysyłane z magazynu w Polsce, statystyki www.alipaczka.pl to średni czas dostawy ze wszystkich przesyłek. Moja paczka ze sztoteczką do zębów też gdzieś utknęła, była wysłana NL Postem z tym tylko, że płaciłem PayPalem, który daje gwarancję dostawy towaru w ciągu 60 dni lub zwrot pieniędzy.
Teraz jest gorący okres doręczania paczek, jak nie dostaniesz paczki zaraz po nowym roku to pisz do supportu