Wpis z mikrobloga

Nie rozumiem dlaczego niektóre firmy prowadzące sprzedaż w Internecie nie szkolą swoich pracowników z zakresu krótkiego przedstawiania się podczas odbierania telefonu. Za każdym razem, gdy dzwonię na numer sklepu internetowego podany na stronie i słyszę po drugiej stronie proste: "halo?" odczuwam dziwny niepokój, że pomyliłem numer. Nie wiem czy to jakiś wstyd przedstawić się przez telefon czy co?

#oswiadczenie #ecommerce #firma
  • 6
dlaczego niektóre firmy prowadzące sprzedaż w Internecie nie szkolą swoich pracowników z zakresu krótkiego przedstawiania się podczas odbierania telefonu


@borowa90: sugerowanie, że te "niektóre firmy prowadzące sprzedaż w Internecie" w ogóle zatrudniają jakiś pracowników ( )

robiąc interesy z mikro-biznesem po prostu musisz się liczyć, że mogą działać "nieprofesjonalnie",
zresztą to i tak małe piwo, bo ten same firmy potrafią w ogólnie nie przestrzegać przepisów, łamać
@borowa90: ja się trochę wkopałem, bo mam ten sam numer do obsługi różnych projektów xD czasami mówię "Gusto Żelki przy telefonie" i zdarzyło się, że akurat dzwoniła osoba od innych rzeczy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@ecco: Trochę nie rozumiem, zwłaszcza w dobie powszechności telefonów DualSIM za mniej niż 400 zł.
#!$%@?ąc, to jesteś właścicielem Gusto Żelek?! :D Uwielbiam. Dasz jakiś wypokowy rabat? #cebuladeals
Które najkwaśniejsze?