Wpis z mikrobloga

Mirki mam #pytanie.
Wczoraj był na głównej ten film "Różnica miedzy kobietami a meżczyznami.
https://www.youtube.com/watch?v=EwdbDkNnfLI

cytuje za Petersonem:
"(córka) Jak większość ludzi, padła ona kiedyś ofiarą zmowy jej koleżanek w celu jej nękania
Nie jest ona absolutnie żadnym popychadłem nie trwała to długo i WIEDZIAŁA jak sobie z tym poradzić"

I bardzo mnie to zainteresowała ponieważ mój syn w wakacje był ofiarą takiej sytuacji. Na szczęście było to chwilowe.
Rozumiem że córka Petersona miała łatwiej bo miała takiego ojca który pokazał jej jak w takiej sytuacji działać.
Rozmawiałem z moim #rozowepaski i on sam przyznaje żę młodość spędził w #piwnica podobnie jak ja.
I nie mam doświadczenia w takich sytuacjach.

No i pytanie do bardziej doświadczonych mirków jakie #ksiazki trzeba przeczytać żeby moje #dzieci mogły sobie poradzić z #patologiazewsi a czasami i z #patologiazmiasta.

Generalnie:
Jak nauczyć moje dzieciaki radzenia sobie z takimi sytuacjami?

@wojna_idei
dziękuje za bardzo wartościowe treści.
jak byś znalazł coś w temacie mojego posta byłbym baardzo wdzieczny
  • 7
  • Odpowiedz
@Sl_w_k_1: Gdyby iść za radą Petersona, to powiedziałbym, że dziecko (tak samo jak każdy) musi rozbudować swoją osobowość do stanu, w którym będzie na tyle silne, by mogło samodzielnie stawić czoła rzeczywistości i jej negatywnym aspektom. Żadnego chowania pod kloszem, żadnego mówienia, że to w porządku być ofiarą.

Innymi słowy: "Nie bądź nieszkodliwy" :
wojnaidei - @Slwk1: Gdyby iść za radą Petersona, to powiedziałbym, że dziecko (tak sa...
  • Odpowiedz
@Sl_w_k_1: Peterson kłamie, pewnie poszedł do szkoły czy tam zadzwonił, nadarł ryja na nauczycieli i dyrektora i oni ustawili te dziewczyny pod groźbą wywalenia ze szkoły. Pamiętaj że w krajach anglosaskich bardzo łatwo wywalić ucznia ze szkoły, mimo że bachorom wszystko wolno.