Wpis z mikrobloga

@morele_net Kocham was morelki. Zamówienie 4757317 złożone i opłacone we wtorek 19 grudnia.20 grudnia dostaję informację o planowanej wysyłce 20 grudnia,ale oczywiście cały dzień cisza.Dziś 22 grudnia nadal nie ma żadnej informacji o wysyłce,czyli mam rozumieć,że macie głeboko w du...ie ,że ktoś oczekuje swojego prezentu świątecznego ?Jeśli nie dostanę swojego zamówienia do soboty to nigdy więcej nic u was nie kupię,a znajomych i innych forumowiczów przekieruję do bardziej rzetelnych sklepów #xkom #emag pozdrawiam
Ps. Rzekomo zrobiliście wszystko ,żeby zamówienie zostało wysłane 21 grudnia.To coś kiepsko z tym waszym robieniem....https://drive.google.com/file/d/1hOr0DRl2S-cVOlybvaGCEUj-NNfn2PS1/view?usp=sharing
  • 13
Żaden bait. Jestem po prostu wkur....,bo mieli pełne 3 dni,prawie 4 robocze ,żeby zrealizować to zamówienie. Wybrałem morele,bo mieli akurat wszystko na magazynie i nigdy mi nie sprawiali kłopotów mimo wielu zamówień ,a w tym jednej reklamacji. Przychodzi jeden dzień w roku gdy człowiek oczekuje od sklepu rzetelności i fachowej,a przede wszystkim szybkiej obsługi i oczywiście akurat na ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA sklep musi nawalić...
@myszka_szara Nie ma idealnych sklepów w polszy,ale kupowałem obudowę i ram w xkom'ie ,a w emagu zasilacz i nie dość,że było szybko to profesjonalnie. W emagu mam jedynie zastrzezenia do pakowania,bo dali 2/3 razy większe pudło do zasilacza i 3 poduszki powietrzne przez co zasilacz latał jak chciał w środku
@MegaKox To dlaczego na stronie sklepu gwarantują wysyłkę przed świętami ? Ja nie oczekuje gruszek na wierzbie,ale nie lubię być oszukiwany,a wybrałem morele głównie dlatego ,że rzekomo mieli wszystko na stanie.
Ja nawet mogę jechać te 70km do netpunktu,ale niech chociaż coś z tym rusza....
Dobrze drogie @morele_net tylko powiedzcie mi co mi z tych waszych przeprosin ? Części miały być prezentem świątecznym,co ja teraz powiem tej osobie ? Że sklep mi wprost powiedział ,że przez 3 dni miał mnie głęboko w d.... ?
Bo jak mogę inaczej interpretować wasz post "pozostaje przeprosić; towar był na stanie, 20 grudnia mieliśmy wpłatę. Skontaktujemy się z Tobą mailowo jeszcze w tej sprawie." ? Oczekuję jakiegoś zadośćuczynienia,bo inaczej nie stracicie