A jakiś czas temu było normalnie, tylko ktoś wpadł na pomysł zmiany numeru na premium. Argumentowali to tym że to jest fair wobec dzwoniących bo każdy będzie płacił tyle samo XD. Ostatnio się zastanawiałem czy by robili problemy jakby się zadzwoniło na numer dla zagranicznych sieci bo wyjdzie po taryfie operatora.
PS: Jedyny logiczny argument droższej opłaty, to dla mnie to że ludzie nie będą dzwonić z każdą bzdurą.
@elklepo: to jest jeden z tych absurdów kolei - największy, narodowy przewoźnik kolejowy ma jedną infolinię, która: a) jest extra płatna b) często ludzie mają poblokowane numery "premium" i nie mogą się połączyć wcale
Dokładnie, mam u siebie zablokowane premium. @Kakaladze tak jak napisał @gumpa_bobi, odrzuca połączenie. Normalnie cyrk, na maila znając życie odpiszą za tydzień ze "proszę zadzwonić na infolinię".
@elklepo: Na maila odpisują bardzo szybko, nie raz do nich pisałem i odpowiedź miałem w ciągu nawet kilku godzin. Zawsze dostawałem w 24h, tylko zawsze odpowiedzi od nich lądują mi w spamie nie wiedzieć czemu...
Gorzej jak jest jakaś sprawa wymagająca pośpiechu, wtedy jesteśmy zmuszeni zadzwonić a to rodzi koszta :/.
Dramat #!$%@?.
PS: Jedyny logiczny argument droższej opłaty, to dla mnie to że ludzie nie będą dzwonić z każdą bzdurą.
a) jest extra płatna
b) często ludzie mają poblokowane numery "premium" i nie mogą się połączyć wcale
...
@Kakaladze tak jak napisał @gumpa_bobi, odrzuca połączenie.
Normalnie cyrk, na maila znając życie odpiszą za tydzień ze "proszę zadzwonić na infolinię".
Gorzej jak jest jakaś sprawa wymagająca pośpiechu, wtedy jesteśmy zmuszeni zadzwonić a to rodzi koszta :/.
@Kakaladze: Wykręć numer i posłuchaj...