Wpis z mikrobloga

@GnijacyNissan: moj jest na sprzedaz, mozemy sie dogadac ;) seria jest taka sobie: 1.6 frajdy nie da, a 1.8 v6 tylko jesli byl po remoncie, ja juz 2 razy trafilem na padaki... najlepiej szukac wlasnie po swapie na BP - dobry silnik do modow i nie jest tak awaryjy jak v6, w serii 0-100 robi w okolicy 8s
@GnijacyNissan: wychodzila wersja tego silnika z fabrycznym turbo, mozna zrobic customa do wersji n/a, silnik ma niski stopien sprezania, nie trzeba odprezac do np 0.5 bara na 100%. koszt jednak moim zdaniem nie warty zachodu, chyba, ze wszystko zrobiloby sie samemu z gratow ze szrotowni ;) ja myslalem nad kompresorem z merca
@nadrat24: Podlaczenie jest proste, ale potrzebna jest podstawka pod filtr oleju z wejsciami na montaz dodatkowych czujek, koszt jakies 50-60zl + przewody do czujnikow, +oprawka z bezpiecznikiem. Plusa wzialem z wiazki idacej do radia, od stacyjki w pozycji acc.
@Przedmidorrr: 5500 do malej nego, niedawno oplacalem oc, przeglad byl robiony w koncowce wrzesnia.