Wpis z mikrobloga

Bezimienny 25 okolice Częstochowy - cała Polska

Zgłoszenie nr 96 z dnia 2018-01-15 16:44:55

Imię: Bezimienny
Wiek: 25
Miejscowość: okolice Częstochowy - cała Polska
Kim jestem?
Jestem a raczej staram się być człowiekiem.

Wygląd
188cm ważę z pewnością więcej od Ciebie :) Dość masywna budowa połączona też z duża siłą. Styl ubioru bliżej nieokreślony, cenie wygodę lubię wojskowe ciuchy (oczywiście w granicach rozsądku XD), chociaż staram się szanować miejsce w którym przebywam łącznie z ludźmi.

Zainteresowania
Interesuje się masą rzeczy, przez komputery i gry, sprzęt audio po motoryzacje i mój samochód, militaria, łucznictwo na sztukach walk kończąc. W dodatku jestem podobno fotografem :)
Co jest pewnie niecałą połową rzeczy, która mnie interesuje, mam niestety taką przypadłość, że każde moje hobby jest okropnie drogie :D

Czego oczekuję?
Czego oczekuje? Tylko albo aż, szczerości i oddania. Gardzę kłamstwem a przez niektóre osoby jestem jak wykrywacz kłamstw o dużej skuteczności. Raz okłamany nie potrafię zaufać drugi raz.
Chciałbym też mieć pewność, że ktoś jest w stanie dla mnie poświęcić tyle samo co ja dla niego.
Istotne jest też to aby obie strony widziały w siebie pełnoprawnego mężczyznę i kobietę, uważam że i ja się powinienem komuś podobać i kogoś pociągać tak samo w drugą stronę. Jest to czasem trudne ale tak samo trudno zbudować dobry związek bez tych aspektów. Lubię kiedy kobieta jest drobnej budowy i ma długie włosy.

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?
Równie dobrze może to być "film pod kocykiem" albo spontaniczny wypad w góry. Jak to mówią, nieważne gdzie i nie ważne jak ale ważne, że razem.

Stosunek do ślubów, dzieci, używek.
Używki? Z jednej strony wszystko jest dla ludzi ale mam niechęć do palenia, sam nie pale i chciałbym żeby partnerka też nie paliła.