Wpis z mikrobloga

Wypok help.
Kupiłem tydzień temu lapka. Niestety zauważyłem wadę (chyba przedwczoraj), mianowicie na czarnym tle bardzo mocno w rogach widać podświetlenie. Poszedłem wczoraj oddać lapka z tytułu rękojmi jednak jak zapewnił mnie "serwisant" będzie to trwało jeszcze dłużej - 2 tygodnie na akceptację kierownika + wysyłka na serwis i naprawa. Sklep to media markt - chodzi o to, że nie mam czasu czekać półtora miesiąca aż mi naprawią sprzęt, który nie był używany dłużej niż 15h. Czy mogę coś na to zaradzić? Czy na rękojmi mają prawo mi sprzęt wgl. naprawiać? Gdzie nie szukam informacji to nigdzie nie jest jasno napisane o rękojmi.

  • 3
@Gio: Laptop jest już oddany - czeka na weryfikację kierownika. Nie kupowałem przez internet więc nie przysługuje mi prawo zwrotu zakupionego towaru.