@ziomalnb: Jest jeszcze opcja zakupu G27 (jakieś 700zł) - w tym przypadku plusem jest to że o ile jej nie zniszczysz (co raczej nie jest łatwe) to za rok czy dwa możesz ją sprzedać za tyle samo za ile kupiłeś, nie tracą wartości ;D W środku to to samo co G29.
@Golomp: No właśnie wolałbym coś nowego. Poprzednio też miałem używkę f430 to posłużyła około 2 miesiące i się #!$%@?ła, a na dzień dobry była klejona :P
ja właśnie czekam na dostawę t150 pojezdizlem na takiej i naprawdę fajna zabawa i ffb faktycznie dobrze dziala. t300 wszędzie pisali ze awaryjna a t500 odpuścilem bo to ma być zabawka na weekendy . Warto wziąć pro bo lepsze pedały ;)
Dla mnie t150 jest kozacka, ale to moja pierwsza kiera więc nie mam porównania. Ja brałem podstawową wersję (bez pedałów) i w sumie trochę teraz żałuję :P
@ziomalnb: bierz T300 jesli sie komuś używana nie #!$%@?ła to już się nie #!$%@?, albo jesli nową dostaniesz wadliwą to wymienisz na rękojmi bez problemu.
Pierwsze serie miały problem z jakością wykonania i było dużo płaczu w internetach, kilkaset godzin wyjeździłem bez problemu
#acleague #simracing
W tej cenie masz jeszcze nowe T150, albo G29, to ostatnie na starcie bym odrzucił :p
Jaką kiere masz teraz?
W środku to to samo co G29.
Ja brałem podstawową wersję (bez pedałów) i w sumie trochę teraz żałuję :P
No i wygląda strasznie zabawkowo :p
@ziomalnb: bierz T300 jesli sie komuś używana nie #!$%@?ła to już się nie #!$%@?, albo jesli nową dostaniesz wadliwą to wymienisz na rękojmi bez problemu.
Pierwsze serie miały problem z jakością wykonania i było dużo płaczu w internetach, kilkaset godzin wyjeździłem bez problemu