Wpis z mikrobloga

@kriss2005r: Jak ktoś lał słaby olej albo za rzadko go zmieniał. Albo upalał niemiłosiernie i nie zmieniał częściej oleju niż producent przewiduje to lubi się smok olejowy zatkać od zapieczonego oleju i już do zatarcia niedługo.
awaryjne może nie, ale wiadomo po co ludzie kupowali samochody z tymi silnikami, więc spodziewaj się gruzów


@Norskee: Po co? Chyba nie masz na myśli, że ktokolwiek kupował Passata 1.8T żeby szaleć? Do tego się kupowało Audi 1.8T, a Passata czy Skodę z tym silnikiem się kupowało do wygodnej jazdy po autostradach (w tamtych czasach wygodnej).
@kriss2005r: ja bym sie bardziej tej skrzyni bal niz silnika, choc powiem Ci ze z drugiej strony to pewnie nie byl wyzylowany, bo biegow janusz nje zmjenial i do odcinki nie gonil.
Sprawdz turbibe w jakim stanie i wycieki.
Z tych lat to najtansza opcja w passacie, bo w A4 czy A6 te auta dalej w cenie.
Szukaj jakiegos z AEB!