Wpis z mikrobloga

@komoornik: w mpsie problemem nie jest turbo. Problemem jest rdza. Te auta są zżerane na potęgę i łatanie tego generuje koszty. Widziałem już wiele sztuk, każdą albo brało albo zaczynało brać.

Masz już 159, czy dopiero szukasz?

PS: Znam szybszą alternatywę, ale to ośka/4łap poza budżetem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@komoornik: Trudno w tym budżecie będzie o tani w utrzymaniu i mocny samochód. Moim zdaniem turbo nie ma się czemu obawiać. 1k za regenerację i po sprawie. Klekoty odrzucasz? Bo może a4 b7 3.0 tdi, albo 330d i sobie zrobisz programem na 270KM?

Jak lubisz dłubać, to można dłubać Saaba 9-3 2.0t i z tego niezłe moce wychodzą.
@poczekaj: utrzymanie i tak nie będzie tanie ale staram się unikać pewnych podzespołów :)

Gnojówki odpadają, to ma być fun car ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Coś bez inwestowania - ten etap mam już za sobą.

Myślałem też nad 330i/530i ale to tak 30k lekko.

Te Alfy można kupić już za 20K.
@komoornik: Tylko ja nie do końca jestem pewien, czy z tej alfy będzie taka przyjemność jazdy. Osiągi ma to gorsze niż wymienione przeze mnie klekoty, a na zakrętach laguna z 4 control lepiej wypada. Silnik jest za ciężki do tej budy i jest neizbyt korzystny rozkład mas.
Jak to ma być jakiś #!$%@?, to może jakieś megane gt?
Szukam weekendowej zabawki


@komoornik: raczej trochę rozmija się z tym co piszesz gdy podajesz alfę q4 czy ciężką 530kę.

To są wygodne daily do jazdy na co dzień, nie fun cary do latania. Zupełnie inny target.

Chcesz raczej po prostu w miarę świeżego sedana dupowoza z mocniejszym silnikiem.
@Atreyu: ale to nie ma być beton czy lekki roadster. Nic bezkompromisowego, komfort jazdy wskazany.

Tylko auto którym dynamicznie można ruszyć spod świateł, które w razie czego pozwoli na szybki przelot obwodnicą.
Tylko auto którym dynamicznie można ruszyć spod świateł, które w razie czego pozwoli na szybki przelot obwodnicą.


@komoornik: tylko to nie jest weekendowy fun car, tylko właśnie szybki dupowóz który daje rade na prostej. Coś jak samochód Twojego brata ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Samochód zabawka też dobrze skręca i hamuje. Dwutonowe limuzyny to taki średni fun jeżeli po zakrętach w jakiejkolwiek jeździe konkurencyjnej są robione przez prawdziwe
Ale w sumie główna idea to też jak najmniej elementów które mogą generować koszty - w tym przypadku turbo.


@komoornik: 3.2 w 159 samo w sobie jest kosztem... Choćby rozrząd za kilka tysi.