Wpis z mikrobloga

Mireczki, może będziecie w stanie mi pomóc. We wrześniu 2017 r. stałem się właścicielem 100m2 ogródka. Nie chciało mi się kosić trawy przed zimą i wygląda on obecnie, tak jak widać na zdjęciu. Wiosna zbliża się dużymi krokami i chciałbym mieć ładną zieloną trawkę. Co robić? Skosić to jakoś? Spróbować grabić? Niestety spalić się nie da ( ͡° ͜ʖ ͡°) Na koniec dodam, że kompletnie nie znam się na ogrodnictwie.
#hobby #ogrodnictwo #ogrod #kiciochpyta
źródło: comment_3BiEfEz5yZtsDLmP1tqKgypevNpSjD8K.jpg
  • 18
  • 1
@naplantach Jak dostanie trochę słońca i ciepła to powinna troszkę się zazielenić i wstać. Później ja bym ją skosił jak już wstanie, a następnie posiał jeszcze trawkę w te miejsca gdzie nie ma jej :D No i całość jakims nawozem psiknac :D
  • 0
@naplantach: Najłatwiej to przekopać przewalcować i zasiać trawę :). Jeżeli nie chce Ci się samemu tego robić to zawsze można pogadać z jakimś rolnikiem okolicznym, żeby to za Ciebie zrobił za drobną opłatą :).
  • 2
@naplantach: To jest siana trawa, czy po prostu jakaś tam trawa? Jak była siana, to jak już będzie cieplej to ją skoś, ale nie turbo nisko i spróbuj dosiać, tak żeby się ładnie dogęściła. Jak masz możliwość wysypania tam trochę dobrej ziemi, to byłoby ekstra. Rozrzuć świeżą ziemię, rozgarnij grabiami, zasiej trawę, lekko ją przemieszaj z gruntem, podlej jak masz mozliwosc i czekaj :P Wertykulacja nie ma teraz sensu, ona jest
@3Xpro: Trawa była siana. Mam możliwość rozsypania tam ziemi (dobra, to taka kupiona w sklepie ogrodniczym?). Czy dobrze rozumiem, że mam tę ziemię rozprowadzić NA skoszoną uprzednio obecną trawę, a potem zasiać nową?
  • 3