Wpis z mikrobloga

@Leel00: W sumie wygląda, że takie coś.. tylko, czy znowu ta tuleja nie jest na tyle długa, że zaklinuje mi się o ścianę bez możliwości manewru. Będę musiał pomierzyć to i zobaczyć w sklepie, dzięki za trop.
@thisismaddnes: Ostatnio wymieniałem baterie przy umywalce w łazience. Majster, który robił te łazienkę, też #!$%@?ł taką fuszere z zaplanowaniem położenia rur i dojścia do nich, jakby to już miało do końca istnienia bloku tak stać. 1,5 godziny męczyłem się z odkręceniem wężyków z dopływem wody ( _)
@Igrekpl: No to jest pod piecem, ale jutro na spokoju do tego zaglądnę, bo dzisiaj już nie mam siły myśleć i nie ogarniam co do mnie piszesz patrząc na tą pajęczynę rur (nie jestem hydraulikiem), bo tam nie ma gdzie palca włożyć powyżej, wszystko zakręcone na beton etc.
@thisismaddnes: To jest filtr na ciepłej wodzie? (Masz na zimnej zaworek z filtrem?) Bo jak to jest na zimnej, to zle zamontowany, a jak jednak na ciepłej i masz drugi na zimnej, to po odkreceniu raczej pewne, ze bedzie czysciutko.
@embeembe: @janznetu: @rzaka: @Igrekpl: Dzięki za porady, udało mi się gnoja obrócić o to 90 stopni i jakoś żabką dostać do filtra. Wykręciłem, filtr zarypany kamieniem po brzegi. Niestety wyczyszczenie go kompletnie nic nie dało. Nie ma iskry przy odpalaniu, ciśnienie wody ciepłej prawie, że zerowe. Myślę, że #!$%@?łem do pieca tym odkamienianiem nagrzewnicy po czym nie wypłukałem jej dokładnie i cały ten kamień poleciał "w układ". Macie
@Igrekpl: @janznetu: Nie wiem co się stanęło, ale nagle wszystko ożyło i działa jak trzeba ( ͡° ͜ʖ ͡°) Rozkręciłem trójnik z filtrem i puściłem wodę, żeby wypłukało ewentualny kamień i woda ledwo się lała. Zakręciłem go (co już wcześniej robiłem i nic wtedy to nie dało) i nagle zebrało się ciśnienie i poszła woda jak złoto. Problem chwilę był, bo piec nie zapalał, ale jak