Wpis z mikrobloga

@goromadska: no to jest ze 3-4 liczących się graczy - musisz z nimi zagadać jak zapatrują się na prowizje i obsługę akurat Twoich usług (nie wszystko jest tam dozwolone i na niektore rzeczy mozna lepsze prowizje negocjować).
Z takich sprawdzonych osobiście to payu i polcard, a poza tym jest jeszcze przelewy24 i dotpay. Zakres usług jest zasadniczo podobny. Wdrożenia api na podobnych zasadach (proste).
Co najwyżej możesz pooglądać panele obsługi różnych
@goromadska: to z doświadczenia ci powiem, że payu ma dwie opcje:
- jakas tam pelna integracja, i wtedy przestasz do nich wszelkie dane klienta, w tym zawrtosc koszyka itp.
- taka integracja ze tylko przekazujesz kwote i duzo mniej danych o zamowieniu (numer, email, i to wlasciwie tyle chyba)

ale api do zwrotow jest dostepne tylko w tej pierwszej. w drugiej trzeba to ręcznie robić niestety.