Wpis z mikrobloga

Złożyłem ostatnio reklamację do PKP, bo jechałem pociągiem i miał opóźnienie 60 minutowe, a reklamacja przysługuje od opóźnienia od 60 minut. Dostałem nawet wydruk od konduktora, że opóźnienie było około 60 minutowe - skan zamieszczam niżej. I co? Dzisiaj PKP wydało negatywną odpowiedź na reklamację, jako że pociąg nie miał opóźnienia. No #!$%@?, gdzie logika? Może ktoś mi to wytłumaczyć? Walczyć dalej z nimi?

#pkp #polska ##!$%@?
A.....o - Złożyłem ostatnio reklamację do PKP, bo jechałem pociągiem i miał opóźnieni...

źródło: comment_1u1KuAjkVFHgZSzDslmtk9eKW4R1h9sj.jpg

Pobierz
  • 22
@Axelio wyślij reklamacje, odpowiedz i prośbę o wyjaśnienie jeszcze raz do PKP na reklamacje@intercity.pl i do UTK pasazer@utk.gov.pl

To bardzo przyspieszy sprawę jeśli roszczenie jest słuszne ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Fidelis: @Axelio: poświadczenie dotyczy opóźnienia "około" 60 minut (więc 55 minut i 65 minut pod to podlega), natomiast dokładny czas opóźnienia pociągu brany jest od PKP PLK i on jest obowiązujący.

Poświadczenie wydano o godzinie 6:44, gdy pociąg był w Skierniewicach około 50 minut drogi od Warszawy i wówczas faktycznie miał ponad 60 minut opóźnienia, ale faktyczny przyjazd do Warszawy Centralnej pociąg miał z opóźnieniem 56 minut.

@Axelio: możesz
@Andczej: nie zamierzam się kłócić jednak po coś to zaświadczenie jest:„Zwrot poniesionych kosztów możemy uzyskać bezpośrednio w kasie, bądź u przewoźnika jeśli znajdujemy się już w pociągu. Warto też zadbać o odpowiednią adnotację na bilecie o opóźnieniu -przypomina Katarzyna Słupek. To - jak podkreśla ekspert - ułatwi nam uzyskanie odszkodowania przy składaniu reklamacji.
Na złożenie takiego wniosku o odszkodowanie mamy rok od naszej nieudanej podróży. Do niego należy dołączyć bilet i