"Niepoprawne logowanie" w iPKO to wynik dzisiejszych problemów? Ktoś miał podobny przypadek? Hasło na 100% wpisane dobrze, chyba, że te trzy błędnie wpisane hasła, które blokują dostęp nie resetują się po pomyślnym logowaniu, bo przy pierwszej próbie mogłem walnąć literówkę. Koło południa wszystko jeszcze działało tak, jak powinno. #pkobp @EkspertPKO
@HerrJacuch Kilkukrotne błędne logowanie zablokuje dostęp do iPKO. W takiej sytuacji nawet po wpisaniu danych poprawnie dostęp pozostanie zablokowany. Zachęcamy do kontaktu z naszym konsultantem w celu odblokowanie serwisu pod numerem 800 302 302.
Hasło na 100% wpisane dobrze, chyba, że te trzy błędnie wpisane hasła, które blokują dostęp nie resetują się po pomyślnym logowaniu, bo przy pierwszej próbie mogłem walnąć literówkę.
Koło południa wszystko jeszcze działało tak, jak powinno.
#pkobp @EkspertPKO
Zachęcamy do kontaktu z naszym konsultantem w celu odblokowanie serwisu pod numerem 800 302 302.