Wpis z mikrobloga

Mirki mam problem, otóż zamówiłem na gearbescie przesyłkę, która ostatecznie nie dotarła i została nadana na nowo jako ticket ze zmniejszoną ceną o 50%. Przesyłka trafiła do DHL, gdzie została odprawiona, ale celnicy nie chcą mi jej przekazać, bez faktury. Wysłałem płatność paypal, korespondencje z pingpongami, oraz nr ticketu - zgadza się z opłatą, a oni nadal twierdzą, że muszę dostarczyć fakturę korygującą, o którą nie mogę się doprosić supportu. Proszę pomóżcie mi bo ja nie mam pojęcia co mam dalej robić :(
#gearbest #dhl #vat #clo
  • 4
@gaski: miałem kiedyś podobną ciężką sytuację, zapytałem osobę która mnie obsługuję po co jej nic nie warty papier (tłumacząc że oni bez myślenia napiszą wszystko co im powiem), skoro ma całą resztę i przeszło, spróbuj tak

lub zrób nowy ticket i napisz co potrzebujesz i jak to ma wyglądać