Aktywne Wpisy
SaintWykopek +605
Kto miał taką latarkę plusuje
jmuhha +4
Nigdy nie wybacze sobie, że zamiast na programistke która nie musi wstawać i pracuje z home office poszłam na lekarke, która musi jeździć do szpitala i zarabia 1/3 tego co programistka (╯°□°)╯︵ ┻━┻
#programistka15k #programista15k
#programistka15k #programista15k
Wycenił, ile będzie kosztować przyłączenie nowego abonenta, dobra.
Jeszcze wszystko zrozumiałe.
Dziurę w ścianie jeszcze rozumiem, ale
2. ziemia (że studzienki)
3. Monter z poniedziałkowego terminu powiedział, że powinni podłączyć "pomarańczowe" kable gdzie oni podłączyli "białe" które powinny być zamontowane dopiero w domu tzn. wychodzić od gniazdka w domu (gniazdko do studni a dokładnie do muffy powinno być podłączone pomarańczowymi). Kable powinny być przycięte tak żeby nie było nadmiaru w studzience. Połamali tak, że nie przechodzi przez nie światło z domu do studzienki.
4. Umowę podpisuje
To faktycznie ktoś odwalił taką robotę, że się w głowie nie mieści. Według mnie powinieneś zrobić wojnę do tego stopnia, aby kontroler przyjechał na miejsce i zobaczył co się dzieje. Jestem ciekaw jak monterzy wywalili twoje zlecenie instalacji.
Prawda jest taka, że nawet osoby z obsługi priorytetowej nie mogą mi pomóc. Byłem w 3 placówkach i w żadnej nie wiedzieli czy posiadacie coś takiego jak regulamin inwestycji przyłącza, jakie są terminy realizacji inwestycji, na jakich postawach można wydłużyć czas inwestycji.... kompletnie nic. Jako klient nie jestem o tym w żaden sposób informowany, mogę nawet przypuszczać że mam doczynienia z klauzuli abuzywnymi. Sama kwestia sprzedania mi uwowy w
Byłem ostatnio w salonie w którym sprzedali mi ta umowę. Osoba która mnie obsługiwała kompletnie nie miała pojęcia o czym do niej mówiłem, powtarzała w kółko "Pani XXXX jest teraz na urlopie, kierownika również. Nie mogę Panu pomóc, proszę przyjść w poniedziałek". Gdybym tylko miał możliwość innego operatora, to nawet bym się nie wahał wybrać tego innego.
Będę informował na bieżąco, udam się do salonu a jak tam nie dostanę odpowiedzi od kierownika jak już "wróci z urlopu" to zostaje rzecznik praw konsumenta i UOKiK. Szkoda tylko, że dni lecą a ja płacę 90zl za internet po kablu telefonicznym ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Dzisiaj wysłałem 2 reklamacje, zobaczymy.
Byłem dzisiaj w punkcie, Pani od umowy była natomiast nie było kierownika. Pani która sprzedała mi umowę ale nic nie wiedziała a nie mogła się dowiedzieć bo nie było kierownika a zastępcą kierownika była ona ( ͡° ͜ʖ ͡°).
W związku z tym wysłałem 2 reklamacje, zobaczymy.
Oprócz tego nic się nie dzieje, przyłącz jak zostawili zepsuty tak leży, jednakowo z dziura w ścianie i połamanymi kablami. XD #orange
@prawny_swir: Jak to wszystko czytam, to nic tylko zawołać polsat i można by niezły z tego film para (co ja piszę, dokumentalny!) zrobić. Jedynie niestety pozostają sądy.
@GratisLPG: no beka, jeszcze napiszę do rzecznika klientów orange ( ͡° ͜ʖ ͡°)