Wpis z mikrobloga

@AarturR kwestia gustu. Mi osobiście też bardziej się podoba rapid, ale trzeba przyznać że są bardzo do siebie podobne. Już nie mówiąc że środek maja identyczny.
@Jokker: na papierze jest chyba trochę wiekszy od rapida. Mam w gownowersji reference i ogolnie nie narzekam. W lepszej wersji z dsg i tym 122 konnym silnikiem byłby całkiem niezłym autem na codzień. Tylko cena wtedy to już ok. 75k cennikowo.
@Eternit_z_azbestu: Ciekawe czy VW uśmierci markę Seat, bo w sumie jest niepotrzebna w tym momencie, kiedyś była to ciekawa marka, a teraz...
Tak jak Fiat uśmiercił markę Lancia i już taka marka oficjalnie nie istnieje:)
@Jokker: Jak jakiś kryzys dosięgnie VAGA to Seat pierwszy pójdzie do likwidacji. Chcieli zrobić z tego konkurencję dla Alfy, ale ta marka nie ma żadnej historii. Teraz jakieś dziwne ruchy, bo Cupra ma być osobną marką, to zostają same nudne samochody w ofercie i jest za ciasno dla 3 marek, które robią właściwie to samo. Skoda już i tak robi za dużą konkurencję VW, a gdzie tu jeszcze miejsce dla Seata?
@Eternit_z_azbestu: Nie wiedziałem że Cupra ma być osobną marką, ale może to właśnie spowoduje uśmiercenie Seata i VAG będzie miał marki: VW Skoda Audi Cupra?
Tworzenie "nowych" marek jest w modzie np. DS czy ostatnio Alpine.
Fiat też uśmiercił Lancie, ale z kolegi stworzył "nową" markę Ram, która już nie jest Dodge'm...