Wpis z mikrobloga

@Kapral_Marchewa: Niby spoko, ale brzmi jak kolejny Baldur/IDs/PoE czyli gra o niczym.
Czekam na duchowego spadkobierce Tormenta. Cos co bedzie oferowac wiecej niz lore na poziomie ksiazki fantasy dla nastolatkow.
@Zorak: To na pewno nie jest ich jedyne źródło finansowania (co widać po już opublikowanych materiałach), a proszenie się o więcej byłoby równoznaczne z porażką. Czasy milionów zdobywanych na Kickstarterze się skończyły głównie przez niespełnione obietnice i zawody z tym związane. Poza tym mówimy tu o jakimś niezależnym, nieznanym studiu, a nie wyrobionej marce z masą znanych nazwisk (jak Obsidian czy inXile).
@Bethesda_sucks dlatego nie spodziewam sie fajerwerkow. obserwowac mozna ale zevy zrobic porzadnego RPGa potrzeba nientylko umiejetnosci i pasji ale tez kasy i czasu - dlatego tak malo ich powstaje bo lepiej zrobic takie call of sruty 8 i zbierac hajs na baranach niz kombinowac z fabula swiatem itp
@Bethesda_sucks: mimo wszystko dziwnie to wygląda. Zwłaszcza stretch goal z 50k do 60k - jedynie 10k na aż sześć lokalizacji i jeszcze zaawansowane wsparcie modów? Chyba nie wiedzą, co robią, albo kickstarter to dla nich narzędzie marketingowe.

Życzę im jak najlepiej, ale pozostaję sceptycznie nastawiony do tego projektu.
@Zorak: @Kapral_Marchewa:

Aha - portrety mają lepsze niż te z pillarsów 2 :^)
@Althorion: Nie wiem jak to sobie ubzdurałeś, bo oni od początku mówili, że gra nie będzie turowa (jeszcze przed Kickstarterem, a tym bardziej w trakcie). Nie pamiętam żeby kiedykolwiek było inaczej. Następnym razem sugeruję korzystać z bardziej sensownych źródeł, np.

http://www.rpgcodex.net/article.php?id=10644

Combat will have multiple modes: Core Rules (similar to tabletop Pathfinder but real time, not turn based)
@Bethesda_sucks: też nie wiem, ale jakoś mi się to udało z ich Kickstartera wywnioskować, bo ten artykuł znalazłem dopiero wtedy, jak szukałem w DuckDuckGo czegoś o tych turach, które mi się uwidziały.

No nic. Szczególnie to idiotyczne, biorąc pod uwagę, że właściwie jedyną, za to olbrzymią zaletą Pathfindera (jako systemu RPG) jest właśnie świetna mechanika walk (moja ulubiona, nawiasem mówiąc). Coś jakby kupić prawa do Vampire: Bloodlines, po czym olać świat