Wpis z mikrobloga

Mirki z #asg , pomożecie?
Mam takie oto coś. Już od jakiegoś czasu czaję się na coś takiego, a że jest jeszcze tańsza niż z początku (2/3 ceny, 1 000 z 1 500 zł), to chyba planuję zakup. Jednak widzę, że ludzie to tuningują. Ponieważ w tym temacie jestem zielony, to nie mam zielonego pojęcia co można wymieniać. Wiem tylko, że w sprężynowcach się sprężynę wymienia ¯\_(ツ)_/¯.
Znalazłby ktoś chwilę na opowiedzenie mi o tuningu i podpowiedzenie mi, co w tym egzemplarzu można wymienić?
#cwierkaczwrobla #asg
  • 10
@Wrobel_1111: Gumka hopup, sprężyna, lufa precyzyjna - to takie główne, i dość proste w wymianie elementy. Z bardziej hardkorowych to głowica tłoka, cylinder, kable niskooporowe, zębatki w gearboxie.

Jak chcesz odrazu tuningować replikę, to ja bym zmienił gumkę HU i dołożył lufę precyzyjną. A przede wszystkim to odpowiednio wyregulowany hopup i DOBRE KULKI.
Widzę dobre januszowanie tutaj się wyczynia. Przede wszystkim najpierw popraw szczelność układu i kulturę pracy. W chińskich replikach najczęściej sprowadza się to do wyosiowania gearboxa, podkładki wania, korekcji AOE, zmiany gumki hop-up, zmian dyszy głowicy cylindra i zmiany uszczelki lub całej głowicy tłoka. W zależności od tego jak duże były nieszczelności pierwotnie może to dość od kilku do kilkudziesięciu FPS. Potem aby wyciągnąć max z szczelności zmienisz lufę na precyzyjną. Odrzuć od