Wpis z mikrobloga

Kilka dni temu odbyłem jazdę testową yamahą MT07. Motocykl nówka. byłem pierwszym, który go dosiadał tak naprawdę. Świeżo po przeglądzie zerowym. Wrażenia? Wsiadłem jak na rower. Jakie to małe, zwinne i lekkie. W porównaniu do mojego fazera 600, MT07 to piórko.
Osiągi - OMG ale to idzie z samego dołu ! Moto ma 75 koni, a wydawało mi się jakbym jechał na sprzędzie mocniejszym od fazera, który ma koni 100.
Wady? Cały wiatr idzie na klatę, denne brzmienie na stockowym wydechu i dziwna dźwignia zmiany biegów (może niewyregulowana). Nówka za 27k. Super sprzęt na miasto. Na codzienne dojazdy do pracy 40 km wolę jednak fazera.

#motocykle
KasparowGaming - Kilka dni temu odbyłem jazdę testową yamahą MT07. Motocykl nówka. by...

źródło: comment_c4zQ5O0NMFhkP9MN088ij1LTKrlrceDR.jpg

Pobierz
  • 20
@gerard-kowalski: tylko na ki #!$%@?? Jak się emtekowi obroty kończą to masz prędkości dużo większe niż kodeks drogowy pozwala i lata świetlne za umiejętnościami większości motocyklistów. To po co mi to przyśpieszanie powyżej 9K/min? Większość czasu lata się po normalnych drogach, ja np. celowo pomijam autostrady bo z nudów zasypiam. Zobacz sobie jak na wąskich, krętych drogach schaaf objeżdża litrowe, rzędowe czwórki na hondzie cb500.
@vaneck: Zapas mocy jest dobry. Zawsze. Z tym nie ma dyskusji. Wszystkie manewry są bezpieczniejsze, gdy robisz je krócej. Na taki #!$%@? ;) A to, że schaaf objeżdża na cb500 ziomków co mają litry i nie potrafią jeździć jakoś mi nie imponuje. Trafiłby na kogoś ogarniętego to nic by nie zrobił.
@gerard-kowalski: no właśnie o tym piszę! Gdzie ty odwijasz swoim litrem? Na tych trzech autostradach na krzyż w Polsce? Jeżeli to robi uciechę i zapewnia bezpieczeństwo to ja chyba pomyliłem hobby.
Na normalnej drodze krajowej MT07 ma zapas mocy pozwalający wykonać każdy manewr bardzo szybko. Ja nie twierdzę, że 500, czy inne są najszybsze. Cała dyskusja co jest najszybsze jest głupia bo i tak wszystko zależy od kierownika. A wyścigi na
@vaneck: 1. nie mam litra, 2. jeżdżę motocyklem, który ma podobną moc i charakterystykę do MT i jeżdżąc z rzędowymi czwórkami, które mają 30 koni więcej widzę przepaść. Użyteczną przepaść. No chyba, że Ty trzymasz się zawsze każdego ograniczenia, to wtedy faktycznie i 300 wystarczy :) Ja np. wolę znaleźć małą lukę i wyprzedzić samochód czy tira jak szybko się da, a nie jechać za nim 90 czy 80.
Co kto
@gerard-kowalski: jak ktoś jedzie MT07 90kmh za tirem to mu nawet panigale nie pomoże. Jak Ci się tak dobrze r4 lata to czemu nie zmienisz? Ja mam jakiś uraz do r4, wolałbym harleja ¯\_(ツ)_/¯ Ale nikomu nie zabraniam( ͡ ͜ʖ ͡)