Wpis z mikrobloga

Mirki, pomóżcie.
Pacjent to YBR 125 Custom na wtrysku. Objawy: odpala bez problemu, wkręca się na obroty. Nie czuć, żeby mu coś dolegało i nagle "cyk" i gaśnie. Ewentualnie jak się ma te 4-5 tys obrotów to zaczyna tak szarpać, że trzeba wcisnąć sprzęgło, a wtedy spadają obroty do zera. Filmik poglądowy https://drive.google.com/open?id=1adpYoarK7oza_Wbkah4w7Vpt1xpYz2i0 . Po takim zgaśnięciu moto odpala, czasem od razu, czasem 3 sekundach kręcenia. Olej wymieniany przed sezonem na Motul 5100, do wczoraj jeździłem bez problemów (chociaż mało z racji braku możliwości).
Proszę o pomoc w diagnozie. Będzie "wystarczy tu przedmuchać i zrobisz mylion kilometrów" czy raczej "łooo panie, przejedź plakiem i sprzedaj jak najszybciej" ( ͡º ͜ʖ͡º)? Co w jakiej kolejności sprawdzać?
Na szybko: poziom oleju jest w porządku, świeca nie wypada. Paliwo jest z jesieni, ale do tej pory parędziesiąt kilometrów na nim zrobiłem bez problemów. Może jakiś syf się zebrał w zbiorniku?

#motocykle #motocykle125 #bojowka125cc
  • 9
Paliwo jest z jesieni, ale do tej pory parędziesiąt kilometrów na nim zrobiłem bez problemów. Może jakiś syf się zebrał w zbiorniku?


@mishaaq: Silnik na wtrysku to wszystko możliwe, przed zgaśnięciem słychać, że już chciał zgasnąć, wypadł mu zapłon, zafalowały obroty, pochodził i zgasł.
@Goofniany_Golem: Ja mam rok 2013, w instrukcji nie ma słowa o filtrze paliwa. Może na alledrogo są jakieś "wzbogacone" zamienniki...
Pytanie, czy spróbować dolać świeżego paliwa i zobaczyć, czy od razu czyścić układ paliwowy.