Gorące dyskusje ostatnie 12h

  • avatar

    Atencjuszki dostają dużo plusów. A ile plusów dostanie pieniek? Przywitajcie pana Pieńka.
    #gownowpis

    odpowiedzi (22)

  • avatar

    Co się odpierdala w tej rodzinie to nie mam pytań XD. Kupiłem staremu (tak nazywam mojego tatę dla beki) masażer ala pic rel, bo mówi: "młody na onecie widziałem w reklamie kup mi taki bo mnie łeb napierdziela może pomoże". No i kupiłem XD, przychodzę do domu a tu stary masuje matkę masażerem, zarajcowany (jeden już miał na głowię i siebie też masował, a nie wiem skąd dostał :D).

    Mówi: Piersiowka ale zajebisty, kocham cię synu. Potem siostrę i nawet psa kurwa tym masażerował. Szwagier też ma kupić bo już przez telefon mówi mu że to jest zajebiste.

    Nie byłoby w tym nic dziwnego tylko kurwa on całymi dniami z tym masażerem lata, teraz jego zajęcie to siedzenie i masowanie sobie łba + oglądanie tvka XDDD.

    I co chwila wydaje dźwięki: "ja pierdziele piękny jest ten świat/ kur czego to czlowiek wczesniej nie mial / jestem kimś XDD".

    Ja pierdole :D
    #masazer #truestory #wykop #polska #rodzina #heheszki
    pokaż całość

    odpowiedzi (58)

  • avatar

    Towarzysze pomóżcie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    #gownowpis #heheszki #bekazpodludzi #xboxone #ps4 #pc #pcmasterrace #fortnite

    odpowiedzi (18)