Wpis z mikrobloga

Chciałem założyć sobie konto w pewnym banku, wiodącym w usługach internetowych. Wypełniłem formularz online i dostałem informację że w ciągu najbliższych dni skontaktuje się ze mną kurier firmy podwykonawczej (słynącej z paczkomatów i bycia firmą-stanem umysłu).
Po tygodniu czekania dostałem smsa że kurier próbował się ze mną skontaktować (co jest nie prawdą) ale niestety nie dał rady więc otrzymuje numer kontaktowy by ponownie się umówić. Od 3 dni próbuję zadzwonić ale wciąż słyszę że 'abonent czasowo niedostępny'.
Dnia dzisiejszego idę do kiosku stacjonarnego by załatwić konto na miejscu. Wszystko już prawie gotowe ale jednak nie - nie mogę mieć konta bo tamten wniosek wciąż wisi. No dobrze, to trzeba zadzwonić na infolinię banku by wniosek wycofać. Dzwonię, ale pani mi oznajmia że wniosku wycofać nie można, bo umowa jest już u kuriera z którym to JA muszę się skontaktować. Ale mówię że nie mogę. Na co pani mówi że w takim razie kurier ma 14 dni na dostarczenie umowy. Aha, no to fajnie, to dziękuję.
Jutro idę do innego banku by założyć sobie konto, co powinno trwać 10 minut. Tak właśnie traci się #!$%@? klientów w tym kraju.
#gorzkiezale #mbank #nojaktakmozna
  • 3
@dakann przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Przepraszamy. Kurier powinien się z Tobą skontaktować w ciągu 2- 3 dni roboczych od złożenia wniosku. Prosimy zadzwoń na mLinię, aby złożyć reklamacje na kuriera, dzięki temu będziemy mogli zainterweniować w Twojej sprawie. Daj nam drugą szansę.