Wpis z mikrobloga

@Hogataa26: w #!$%@? zajebisty! oskryptowane jak skórwisyn. AI patrzy w każdą stronę tylko nie tam gdzie jest nasza lesbija... Walka dosłownie jak w każdej innej grze od Naughty Doga
@fredzel no niestety, w pierwszej części byli strasznie ślepi. Fabuła świetna,klimat jeszcze lepszy ale przeciwnikom chyba te grzyby zjadły oczy. Całkowicie ignorowali Ellie gdy graliśmy Joelem. Potrafiła przebiec im przed nosem zmieniając miejsce ale oni zwracali uwagę tylko na gracza.
@Gerard_z_Libii: świetne to by było jakby partner #!$%@? nam skradanie bo komputer by się bugowal. Jakbyś poczytał to technologicznie musieli tak zrobić bo gracze znienawidzili by partnera który za nami biega jak w KAŻDEJ takiej grze poprzednio, bo nikt nie lubi jak SI #!$%@? im skradanie. To ustępstwo które jestem w stanie zaakceptować.
@tyrytyty: jeśli grałeś w tlou to wiedział byś że skrypty tam były perfekcyjnie włożone w grę i
@FormalinK rozumiem, są ograniczenia i chcąc nie chcąc musieli to jakoś rozwiązać ale wg mnie trochę na łatwiznę poszli. Trochę to psuło immersję, pozinni byli chociaż spróbować zrobić tak by w czasie skradania Ellie trzymała się gdzieś z tyłu, a nie praktycznie cały czas gdzieś w zasięgu wzroku. Tylko oni chcieli jeszcze pokazać jej charakter i żeby nie wyglądała na kolejna, bierną towarzyszkę. Ot, kompromisy, ale jak dla mnie średnio to wyszło,