Wpis z mikrobloga

Czy ktoś zamawiał z niemieckiego Amazonu cokolwiek, pieniądze mu zeszły z konta a na stronie zamówienia pojawiał się cały czas taki komunikat:

Oczekiwanie na odpowiedź banku

Oczekujemy na odpowiedź autoryzacyjną Twojego banku.Spróbuj ponownie później.

Ogólnie dopiero mija 24 godziny od złożonego zamówienia, ale kasy nie ma, a oni cały czas czekają na potwierdzenie wykonanego przelewu...

#amazon #zakupy #banki
  • 11
@MichaelT128: płaciłem kiedyś tam kartą i wszystko poszło super, ale teraz zauważyłem, że musiałbym chyba na nowo wklepywać dane z karty to uznałem, że szybciej pójdzie przez przelewy...
@MichaelT128: Ja #!$%@?, Przelewy24 napisały mi:

Dziękujemy za kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.,

Sprzedawca przyjął wpłatę a następniei zlecił zwrot.

Wpłata została przekazana do zwrotu. Środki będą widoczne na rachunku bankowym w ciągu 1-3 dni roboczych.

SZKODA ŻE NIE NAPISALI TEGO WCZEŚNIEJ
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Anthon: miałem kiedyś identyczną sytuację jak ty, tylko że z Paysafecard i innym sklepem internetowym. Też środki poszły, operator przelewu twierdził że jest ok, a sklep nic nie dostał. Mi nie chcieli pomoc, dopóki nie napuscilem na nich ludzi od PSx xD Wtedy od razu się okazało, że jednak problem jest u nich i bardzo przepraszają