Wpis z mikrobloga

Cebula z rana jak śmietana ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kupuję w internetowym sklepie zoologicznym karmę, ogólnie wiadomo,że sklep raz w tygodniu wrzuca jakieś promocje typu "przy zamówieniu za 140zł dostaniesz koc dla psa/bidon na wodę/ miskę z trawą dla kota/ saszetki za karmą za darmo".
I co tydzień widzę ból dupy w komentarzach, że oni złożyli zamówienie dzień wcześniej bo nie wiedzieli o gratisie! I czy można zamówienia anulować albo chociaż dorzucić prezent za darmoszkę. Polecam zajrzeć na fanpage i poczytać jakiekolwiek posty dotyczące nowej promocji, szczególnie te z okolic świąt. Lista dramatycznych komentarzy dotyczących tego, że ukochany piesek nie dostanie darmowego misia na gwiazdkę jest dłuuuuga.

#cebula #sklepyinternetowe #smiesznekotki #januszebiznesu
Pobierz savanna - Cebula z rana jak śmietana ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kupuję w internetowym sklepie zoo...
źródło: comment_enjM6HLWjxpTC1FOI6w9oYVjlAawZkFP.jpg
  • 17
@savanna: a ja ich tam trochę rozumiem, z jednej strony cebula, z drugiej strony sklep mógłby po prostu od pewnej sumy za zakupy dodawać zawsze jakiegoś bonusa, wtedy to by trochę inaczej wyglądało, tak ci ludzie pewnie się czują oszukani, oczywiście niesłusznie, ale ja też miałbym ból dupy
@tomaszwanna: ale jak oszukani? Przecież wiadomo, ze sklep robi promocję. Wystarczy poczekać z zamówieniem dzień czy dwa, zwykle przecież i tak robi się je na zapas. Akurat oni mają dużo promocji, a to na karmę a to na żwirek, do tego można wykupić sobie roczną zniżkę, no i obsługa jest mega w porządku, zawsze szybko zwracają kasę jeśli coś się uszkodzi, więc co jeszcze mają zrobić? Często te gratisy są promocją
@savanna: a najlepsze, że te promocje zazwyczaj pojawiają się we wtorek, i zawsze ale to zawsze jest wysyp żali i pretensji, że "zamówienie poszło wczoraj!", tak jakby ten jeden dzień nie można było zaczekać z zakupami XD
@tomaszwanna: ech, to też nie tak. Za pierwsze zamówienie masz 5% rabatu więc i tak jesteś z bonusem w kieszeni. Tu chodzi raczej o to, że każdy chciałaby wszystko za darmo (spoko, ja też xd), ale to jest sklep, gratis to jego wolna wola, mogłoby tego nie być i też czułbyś się oszukany?
@Sniezkaberka: dokładnie xd mnie rozbrajają też historie pisane w celu wyłudzenia gratisu. Aż kiedyś nawet powiedziałam komuś, że też napiszę komentarz, że mam czwórkę przybłęd chorych (kot głuchy, drugi bez zębów, obojniak z zapaleniem nerek, pies z alergią i po operacji nowotworu oka i sunia ze złamanym żebrem i problemami układu trawiennego) i niech mi za to dadzą dożywotnii zapas karmy za darmo xd
@savanna: Ja rozumiem, że komuś może być smutno, ze się nie załapał na gratis, ale nie rozumiem wylewania gorzkich żali w komentarzach. Mnie by było jednak trochę głupio podpisywać się swoim imieniem i nazwiskiem pod takim czymś. Tak samo nie ogarniam ludzi piszących na FB komentarze typu "ale drogo :((( może rabacik dla mnie? nie stać mnie :((".
@Shanny: oj, to szczególnie można zobaczyć na stronach z usługami typu fryzjer/kosmetyczka. Szukałam niedawno u siebie kogoś, kto robi mikrodermabrazję, więc sprawdzałam opinie o salonach i przynajmniej kilka razy zrobiłam facepalma przy komentarzach w stylu "chodziłam na kwasy, ogólnie w porządku, ale ceny zbyt wygórowane" albo "wszystko ok, ale cena za mikro stanowczo za wysoka". I oczywiście gwiazdka mniej za to. Cennik jest jawny, każdy płaci tyle samo, wiadomo, że takie