Wpis z mikrobloga

Byłem zadowolony z działania #mbank ... do dziś. Wczoraj robiłem zakupy, zapłaciłem kartą, 3 razy nie przeszedł mi pay pass, więc w końcu zapłaciłem kartą z innego banku. Dziś wchodzę na swoje konto i patrzę że wszystkie 3 transakcje obciążyły mi konto. Po telefonie do @ZespolmBanku złożyłem reklamację z czasem oczekiwania 30 dni. Napisałem do nich na czacie z prośbą żeby zwrócili mi szybciej kasę na co zasłaniali się ciągle 30 dniami.
@ZespolmBanku skoro przez telefon mi powiedzieliście że wiedzieliście, że jest problem to dlaczego nie zablokowaliście kart i czemu pozwoliliście na obciążenie mojego konta? I w końcu, czemu nie zwrócicie natychmiast tych pieniędzy?
Pytanie do mirków do kogo najlepiej się zgłosić KNF, rzecznik finansowy, UOKiK, czy nie warto się bić?
  • 6
@Toms94: 1. Wczoraj była europejska awaria MasterCard
2. To są blokady, same zejdą do kilku dni, max 14
3. Czemu nie zwrócą pieniędzy? Bo blokada została założona i czekają na odpowiedź od akceptanta
4. Do nikogo tego nie ma sensu zgłaszać, bo nie masz czego zgłaszać. Wszystko masz w regulaminach, również to jak rozliczane są transakcje i blokady.