Aktywne Wpisy
mirko_anonim +8
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Scenka, rozmowa pewna:
Matka mojej dziewczyny: Wydałeś 35zł na obiad (na wagę), tam miałbyś obiad za 20zł...
Ja: Ja się tym nie przejmuję, zarabiam tyle, że za 0,5h zapominam ile wydałem (20k miesięcznie)
Matka dziewczyny: O i widzisz, to dopiero mieć dobrze takiego męża...
Dziewczyna: I co z tego skoro nawet cheeseburgera z Mcdonald's nie kupi...
Ja: Ja gardzę takiego rodzaju żywnością i nie jem.
Powstrzymałem się od odpowiedzi,
Scenka, rozmowa pewna:
Matka mojej dziewczyny: Wydałeś 35zł na obiad (na wagę), tam miałbyś obiad za 20zł...
Ja: Ja się tym nie przejmuję, zarabiam tyle, że za 0,5h zapominam ile wydałem (20k miesięcznie)
Matka dziewczyny: O i widzisz, to dopiero mieć dobrze takiego męża...
Dziewczyna: I co z tego skoro nawet cheeseburgera z Mcdonald's nie kupi...
Ja: Ja gardzę takiego rodzaju żywnością i nie jem.
Powstrzymałem się od odpowiedzi,
LichoToWie +207
@ZespolmBanku skoro przez telefon mi powiedzieliście że wiedzieliście, że jest problem to dlaczego nie zablokowaliście kart i czemu pozwoliliście na obciążenie mojego konta? I w końcu, czemu nie zwrócicie natychmiast tych pieniędzy?
Pytanie do mirków do kogo najlepiej się zgłosić KNF, rzecznik finansowy, UOKiK, czy nie warto się bić?
2. To są blokady, same zejdą do kilku dni, max 14
3. Czemu nie zwrócą pieniędzy? Bo blokada została założona i czekają na odpowiedź od akceptanta
4. Do nikogo tego nie ma sensu zgłaszać, bo nie masz czego zgłaszać. Wszystko masz w regulaminach, również to jak rozliczane są transakcje i blokady.