Wpis z mikrobloga

@pitu120: iClouda mam, ale pamiętam, że były kiedyś problemy, kiedy chciałem na niego wrzucać foldery z kilku maszyn - tzn. i macbooka ,i windowsowego desktopa. Może już się poprawiło.

@ambitnyleniuch93: a czy Google Drive ma jakiś prosty program, który w tle będzie sobie synchronizację robił, czy ręcznie sobie z eksploratora synchronizujesz?

@buntuubuntu: a dysk Googla nie jest właśnie bezpłatny i raczej nie zniknie? ( ͡° ͜ʖ ͡
@Koliat: mogę tak robić, ale to już pisanie skryptów czy programów, które zzipują w tle w jakimś tmp, potem zsynchronizują, z uwzględnieniem tego, że pakowanie mogło się przerwać (brak prądu, wyłączenie kompa) i wtedy już nie ma co wysyłać takiej paczki, tylko od nowa trzeba itd. Dlatego pytam o coś z gotowym programem, który tego rodzaju bezpieczniki i odporność na dziwne sytuacje ma wbudowane :)
@wonsz_smieszek: meh, tworzysz sobie .vhdx w synchronizowanym folderze i uruchamiasz na nim bitlcokera - bez skryptów. Backupujesz pliki na dysk z bitlockerem, odmontowujesz i zaszyfrowany dysk się zsynchronizuje. W sumie dobry pomysł na post na blogu :-)