Wpis z mikrobloga

#marketing #marketinginternetowy #mailgrupowy

Mireczki!
Jak u Was ze skutecznością docierania mailingiem do klientów?
Być może uznacie to za dziwne pytanie...ale jestem jakby 'początkujący' i dopiero szukam dróg by jak najlepiej dotrzeć do klientów. Pytanie spowodowane jest tym, że spośród 5500 kontaktów jakie posiadam i 6 wysłanych do nich kampanii jeden raz udało mi się uzyskać 1050 unikalnych otwarć maili. Reszta to ok 600-800.
To normalny wynik? Ludzie tak bardzo olewają maile? Czy trafiam im do spamu? (freshmail)
  • 8
A Ty otwierasz wszystkie maila z "ofertami"


@Andrzejek13: no to oczywiste, że nie ;). Dlatego próbuję zagaić tematem wiadomości, szukam słów, które mogłyby zainteresować moich odbiorców na pierwszy rzut oka.
Ale dziś jednak zadumałem się chwilę, czy jak z 5500 mail otwiera 600 osób, to na ile związane jest ze słabym tematem, porą wysłania, czy technicznie coś leży.

Np. dzwonią do mnie handlowcy i twierdzą, że klienci krzyczą, że nie dostali
Np. dzwonią do mnie handlowcy i twierdzą, że klienci krzyczą, że nie dostali maili


@damiano_polishiano: Pewnie wygląda to tak:
- Czytał Pan maila?
- Jakiego maila?

A większość po prostu tych maili nie otwiera. W gmailu trafiają z automatu do zakładki "oferty" a wiele osób nawet tam nie zagląda.