Aktywne Wpisy
Kamczejlli +104
Ależ to była bajka
wfyokyga +56
Kto pamięta plusuje!
Co ciekawe twórcy mieli stworzyć z tego portalu coś na wzór polskiego spotify ale temat upadł.
Wiem, bo sam pracowałem przy tym projekcie.
Co ciekawe twórcy mieli stworzyć z tego portalu coś na wzór polskiego spotify ale temat upadł.
Wiem, bo sam pracowałem przy tym projekcie.
Hej mirki, podpowiedzcie co mogę zrobić w takiej sytuacji- kupiłam lampę w (stacjonarnym) leroy merlin i po około 3 tygodniach się zepsuła. Mój niebieski jest właśnie w sklepie żeby ją reklamować ale zgubiliśmy paragon, płacone było kartą więc wydrukowaliśmy potwierdzenie płatności ale nie chcą nam przyjąc towaru, bo nie mamy jakiejśtam karty lojalnościowej. Nigdzie nie mogę znaleźć regulaminu sklepu stacjonarnego, a wiem że w klauzulach niedozwolonych jest:
Numer wpisu: 4242
„Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT)”
Numer wpisu: 4133
„Z towarem należy zwrócić paragon zakupu, jeżeli został wystawiony. Klient przed wysyłką towaru musi powiadomić za pomocą email oraz telefonicznie pracownika BHPEX o fakcie nadania przesyłki. Brak powiadomienia może oznaczać nie odebranie przesyłki”
Numer wpisu: 2685
„Do reklamowanego lub zwracanego produktu konieczne jest dołączenie paragonu”
Numer wpisu: 585
„Wszelkie zwroty mogą nastąpić z uwagi na fakt posiadania kasy fiskalnej wyłącznie po zwrocie paragonu fiskalnego”
skorzystaj z uprawnień, jakie wynikają z kodeksu cywilnego. Napisz pismo wzywające sprzedawcę do usunięcia wady, obniżenia ceny (co wybierasz), ewentualnie zawierające oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pismo prześlij na adres właściwego sklepu, gdzie zakupiłaś rzecz, nadto do wiadomości centrali (kogoś wyżej). Czekaj na odpowiedź.
( ͡° ͜ʖ ͡°)