Wpis z mikrobloga

@Marynowane_Gowno Jeżeli chodzi o tuning. Ładnie to w miarę wygląda, aczkolwiek robienie tak Civica 5 w hatch wygląda jak naciskanke na grzbiet zabie żeby się rozplaszczyla.
@Januszer koła są wykorzywione ze względu na możliwość zejścia niżej (wysokość auta). Tak normalnie "negatyw" stosuje się w samochodach do driftu, ale czasem i do wyścigów. Wiadomo, jednak kąt jest o wiele mniejszy.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Januszer: "Negatyw" na przedniej osi ma powodować przeniesienie masy bardziej w stronę przodu, ogranicza podsterowność, na tylnej- masa w stronę tyłu, ograniczenie nadsterowności. Oczywiście tutaj te kąty są zupełnie przesadzone pod kątem właściwości jezdnych- tutaj są zrobione pod wygląd.
A robi się to najczęściej tzw. "camber Plates" które umożliwiają zamontowanie amortyzatora pod kątem.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Januszer: gdy samochód przechyla się w zakręcie w wyniku siły odśrodkowej pochylone koło z zewnętrznej strony zakrętu niweluje częściowo skutki wychylania się w zakrętach i zapewnia lepszą przyczepność. dzięki temu samochód szybciej może jechać w zakręcie, jest to wykorzystywane w F1, a także autach sportowych, a szczególnie ich najbardziej ostrych wersjach przeznaczonych głównie lub wyłącznie na tor, a nie na drogi publiczne. Takie ustawienie kół ma też swoje wady, bo na