Wpis z mikrobloga

Większość swojego życia mieszkam w Radomiu ale studiuje i aktualnie w dni powszednie mieszkam w Warszawie, i zauważam jedną rzecz. W Radomiu kasjerzy w marketach obsługują klientów bardzo szybko, pyk, pyk pyk, i następny, i następny. W Warszawie natomiast wszystko idzie bardzo powoli, kasjer bierze przedmiot ogląda go z każdej strony, kasuje i bierze następny. Czas obsługi moim subiektywnym okiem jest dużo dłuższy w Warszawie niż w Radomiu. I to nie jest kwestia tego, że zobaczyłem jednego kasjera w Warszawie, i wyrobiłem sobie opinie. Studiuję tam już 3 lata i średnio jestem 2-3 razy w tygodniu w markecie. Nie wiem czym to jest spowodowane. Może w Radomiu stoi nad kasjerami jakiś kierownik z batem który pilnuje prędkości, albo mają jakieś limity, nie wnikam. Dzielę się z wami tylko tym co zauważyłem. Nie wiem jak jest w innych miastach bo nie mam porównania ale zakupy dużo bardziej wolę robić w Radomiu, niż w Warszawie właśnie przez ten czas obsługi

#ciekawostki #warszawa #radom #tesco #biedronka #lidl #auchan #przemyslenia
  • 19
@Jelen_Szlachetny: Ale serio, wydaje się taka pierdoła ale jak człowiek całe życie mieszkał i robił zakupy w Rdm to w Wawie za każdym razem na początku myślałem, że ktoś się szkoli na kasjera. Jest gigantyczna różnica
@trzynastka: Powiem szczerze, że nie mam pojęcia czym to może być spowodowane. W Warszawie jest więcej ukraińców, w Radomiu jeszcze się z takim nie spotkałem. Ale polscy kasjerzy w Warszawie też pracują z taką samą prędkością jak ukraińcy
@Delfin17: Masz trochę racji tutaj. Siostra pracuje w branży i jest bardzo duża rotacja w sklepach. Wśród tych, którzy są z motywacją jest różnie.

W większych marketach (chyba najczęściej w Carrefour) większość kasjerów jest z agencji, Ci to już mają całkowicie wywalone na szybkość pracy.