Aktywne Wpisy
m__b +111
Wykopowicze,
jak z pewnoscia zauwazyliscie, od godziny 11:29 korzystanie z serwisu Wykop.pl nie bylo mozliwe.
Dzialania majace na celu przywrocenie dzialania serwisu podjelismy niezwlocznie po pojawieniu sie awarii. Juz w pierwszych minutach udalo nam sie potwierdzic, ze problem wystapil z uwagi na bledne dzialanie pracownikow naszego dostawcy serwerow.
Pomimo natychmiastowego zgloszenia problemu u dostawcy, na naprawe bledu czekalismy az do tego momentu. Serwis zostal przywrocony, obecnie trwaja prace porzadkowe. Zespol techniczny analizuje
jak z pewnoscia zauwazyliscie, od godziny 11:29 korzystanie z serwisu Wykop.pl nie bylo mozliwe.
Dzialania majace na celu przywrocenie dzialania serwisu podjelismy niezwlocznie po pojawieniu sie awarii. Juz w pierwszych minutach udalo nam sie potwierdzic, ze problem wystapil z uwagi na bledne dzialanie pracownikow naszego dostawcy serwerow.
Pomimo natychmiastowego zgloszenia problemu u dostawcy, na naprawe bledu czekalismy az do tego momentu. Serwis zostal przywrocony, obecnie trwaja prace porzadkowe. Zespol techniczny analizuje
MRoczny96 +9
Mamy oświadczenie #gonciarz
Witam Mirki :)
Mam problem, może się ktoś z Waz już z czymś takim spotkał.
Zamówiłem telefon na Allegro. Xiaomi, więc one też z Azji czasem są. Sprzedający w aukcji zaznaczał, że wysyła z terenu UE, nie ma ryzyka opłacania cła, jak telefonu nie będzie miał na miejscu to wysyłać będą z magazynów w Holandii.
Teraz czekam już prawie 30 dni na telefon. Dostałem dzisiaj pismo z Urzędu Pocztowego Punktu Pocztowo-Celnego. Piszą, że została na mnie nadana przesyłka z Singapuru. Wszystko co z Ali zamawiałem już dawno doszło. Przesyłka waży 0.3 kg, więc jak telefon. Chcą abym wysłał im rodzaj, wartość towaru, koszt dostawy (transport, ubezpieczenie) dodatkowo dowód potwierdzający zawarcie transakcji (faktura, screen z aukcji). Piszą, że przy odbiorze trzeba będzie należności celne opłacić jeszcze.
Teraz moje pytanie, czy gość z Allegro poleciał w kulki i zamówił w moim imieniu telefon z Singapuru zamiast sam mi to wysłać? Czy ktoś się spotkał z czymś takim? Oraz co z tym najlepiej zrobić?
@132qwe: placic i plakac
jak janusz z allegro nie napisal jak wyglada dostawa, albo ty nie przeczytales dokladnie, to szczerze watpie ze ci zwroci kase jesli nie odbierzesz fona
ps. wszystkie xiaomi sa z azji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Z dupy nie Holandii, poczta holenderska nadana z Chin, klasyka ( ͡º ͜ʖ͡º)
Nie można udać głupa i stwierdzić, że telefon nie dotarł??
Nie
14 dni na zwrot, to nawet jakbys mu odeslal na jego adres, to zwrot bys dostal tylko za to co mu zaplaciles, a vacik i tak idzie na twoja kieszen
janusz Cię wyruchał, to jawne oszustwo
Dzięki za rady Panowie :)
@132qwe: Najlepiej rozpocznij ze sprzedającym dyskusję i opisz w niej całą sprawę: https://pomoc.allegro.pl/dyskusje/#!/orders. W razie czego dostęp do niej będzie miał pracownik Allegro i jeżeli będzie to konieczne, zainterweniuje. Jeżeli sprzedający nie odpowie na Twoje
O VAT nie ma słowa...
Komentarz usunięty przez autora
@Slaqer opłata celną jest VAT, cło i dodatkowe opłaty wynikające z tych wcześniejszych @132qwe