Wpis z mikrobloga

Mirki i Mirabelki od lat jestem czytelnikiem wykopu, jak widać biernym wczoraj jednak przeczytałem wpis jednego z mirków jaką miał przygodę z ING i chciałem też wam opisać swoj przypadek żebyście unikali tego banku jak ognia bo wygląda na to, że #!$%@? mnie na 200 złotych.

Sprawa jest prosta posiadam konto w innym banku ale postanowiłem sobie otworzyć drugie w ING, żeby pieniądze z różnych moich małych biznesów nie wpływały na główne konto, żeby była jakaś karta z mniejszymi funduszami na niej w razie wyjścia do klubów itp. No i 1 lipca założyłem konto w ING, na początku było wszystko spoko przelałem sobie tam część środków, aż do 24 lipca. Wtedy to udałem się w galerii handlowej do jednego z punktów ING w celu wpłacenia środków, poinstruowano mnie, że w drugiej części galerii jest wpłatomat.Poszedłem do niego i widzę faktycznie ogromny napis ing na wpłatomacie.Wpłacam kasę, wyciągam pokwitowanie i tutaj zaczynają się problemy.Pieniędzy na koncie nie ma.Czekam godzinę, półtorej, aż udaje się z powrotem do punktu ING i informuje ich o sprawie.Dają mi numer kontaktowy,gdzie mam dzwonić.Przez telefon dowiaduje się, że wpłatomat nie był ING tylko Planet Cashu (to po cholere na nim logo ING) i, że oni muszą załatwić sprawę z nimi co potrwa do 3 dni roboczych. Dzisiaj mija 8 dzień pieniędzy na koncie nie ma, mimo podania numeru pokwitowania. W ING przerzucają odpowiedzialność na Planet Cash i mówią, że rozwiążą sprawę jak najszybciej. Niby w moim przypadku to nic bo straciłem tylko jakieś drobne na małe wydatki ale co jeśli ktoś wpłaciłby tam kilka tysięcy na raty, rachunki jakieś zobowiązania? Dla mnie to złodziejstwo w biały dzień, nie polecam tego użytkownika.

#afera #zalesie #banki #ing
  • 9
@rakiwo: Reklamacja trwa do 30 dni i może być wydłużona do 90 dni. Więc póki co nie masz na co narzekać.

Niby w moim przypadku to nic bo straciłem tylko jakieś drobne na małe wydatki ale co jeśli ktoś wpłaciłby tam kilka tysięcy na raty, rachunki jakieś zobowiązania?

Trzeba być świadom, że maszyna może ulec awarii i ktoś powyżej IQ mrówki raczej jest tego świadom.
@MichaelT128: @FHA96: Ja rozumiem, że to wina maszyny, ale uważam, że sposób rozpatrywania tego je co najmniej idiotyczny i zbyt długi.Takie coś powinno być załatwiane priorytetowo, bo tak jak wspomniałem w moim wypadku chodzi o głupie 200 zł, a co jak ktoś w ten sposób straci całą swoją wypłatę i co ma czekać miesiąc?
@rakiwo no i na pewno tak są rozpatrywane ale zauważ, że taka sytuacja w ciągu tygodnia może spotkać 100 klientów tego samego Banku. Inne reklamacja też czekają na weryfikację a zasobów za mało.
@rakiwo: Współpracujemy z firmą Planet Cash w zakresie udostępnienia bankomatów i wpłatomatów naszym klientom. Dobrze, że od razu zgłosiłeś nam awarię tego urządzenia i brak zaksięgowania Twojej wpłaty. Na tej podstawie skontaktowaliśmy się z firmą Planet Cash. Ta wyśle serwis do wpłatomatu, który dokonana także jego przeliczenia. Jak tylko uzyskamy informację zwrotną, od razu odpowiemy na Twoje zgłoszenie.
Chcielibyśmy, aby takie sytuacje się nie zdarzały, ale urządzenia niestety ulegają awariom :(