Wpis z mikrobloga

Quake-Arcane Dimensions
TL;DR


Jednym z moich ulubionych shooterów z lat 90 jest Quake, zawsze się dziwiłem dlaczego nigdy nie zrobiono bezpośredniej kontynuacji która zachowywałaby klimat części pierwszej. Ile można przechodzić podstawkę i oficjalne mission packi?

Sądziłem że scena moderska dla tej gry umarła dawno temu i od 2012 nie interesowałem się nią za bardzo. Kilka dni temu stało się jednak coś co wstrząsnęło (#pdk) mną do szczętu- znalazłem doskonałego moda którego finalna wersja wyszła na początku tego roku.

Arcane Dimensions jest modem ogromnym, oferuje kilkanaście ogromnych map do rozegrania w singlu. Przejście jednej mapy zajmuje co najmniej godzinę. Pierwsze skrzypce grają projekty które są piękne, ludzie odpowiedzialni za tą modyfikację są profesjonalistami w każdym calu, mapy są obłędne architektonicznie, posiadają mnóstwo sekretów i są bardzo różnorodne nie tracąc przy tym klimatu oryginału.

Dodatkowo do użytku dostajemy nowe bronie, powerupy oraz przeciwników do eksterminacji (niektórzy są zapożyczeni z innych modów). Moim faworytem wśród broni jest widow maker - shotgun strzelający trzema pociskami na raz.

Modyfikacja była projektowana pod zmodyfikowany silnik graficzny Quakespasm dodający obsługę 64 bitowych procesorów, obsługę muzyki w formacie ogg oraz dodającym trochę bajerów graficznych i wykorzystuje go w 100%, czasem łapałem się za głowę co można zrobić jeszcze w tej ponad dwudziestoletniej grze.

Polecam ludziom którzy tęsknią za staroszkolnym klimatem nie będziecie zawiedzeni!

linki:
Arcane Dimensions
Quakespasm

#quake #fps #gry #retrogaming pseudo #recenzja
Pobierz dqdq1 - Quake-Arcane Dimensions 
TL;DR
SPOILER

Jednym z moich ulubionych shooter...
źródło: comment_OfACcqlZ9EnGWmeb9fUg3NswQgE3bXtm.jpg
  • 3