Wpis z mikrobloga

#warszawa #wybory #polityka #neuropa #4konserwy #socdem

Na pierwszą debatę kampanii nie przyszli Patryk Jaki i Rafał Trzaskowski. Będziemy ich zapraszać na kolejne, jeszcze będą mieli szansę pokazać, co potrafią i wiedzą o tematach miejskich.

Zmiany klimatu to jedna z kluczowych kwestii XXI wieku. Nasze propozycje na ograniczenie tych zmian w Warszawie? To między innymi: milion drzew w ciągu dekady, Warszawski Park Centralny, ochrona obecnych terenów zielonych przed zabudową i dodanie nowych parków w miejscach, które mają zbyt mało terenów zieleni. Wygra Warszawa Zielona!
Pobierz BojWhucie - #warszawa #wybory #polityka #neuropa #4konserwy #socdem
 Na pierwszą deba...
źródło: comment_Z4elaTm8t6oGnRHupeIuG7rMyVGKvUBx.jpg
  • 20
@BojWhucie: aut jest dużo bo ludzi jest dużo, to normalne w stolicy. Problem jest z przeciągającą się rozbudową infrastruktury która to najchętniej cała by została zablokowana przez Pana Śpiewacza
aut jest dużo bo ludzi jest dużo, to normalne w stolicy.


@zaxcer: może gdzieś w azji

na 1000 naszych rodaków przypadało już 539 samochodów osobowych. To oznacza, że pod względem relacji liczby aut i mieszkańców, Polska dogoniła Niemcy i wyprzedziła takie państwa Zachodniej Europy jak na przykład Francja, Szwecja, Belgia, Irlandia i Wielka Brytania. Warto również zwrócić uwagę na dystans, który dzieli Polskę (539 aut/1000 osób w 2015 r.) oraz Słowację
@BojWhucie: zaraz jacyś przedstawiciele autkowej rasy panów wyskoczą, że hurr durr bo samochody w leasingu xD tak jakby w innych krajach leasing był co najmniej zakazany xD
a poza tym od kilku lat jak się bierze samochód w leasing można samemu wybrać gdzie się rejestruje samochód
@zaxcer: to że jest mniej uciążliwy niż zimą nie oznacza że nie truje

Generalnie jest tak, że komunikacja drogowa w Warszawie jest dominującym źródłem emisji. Źródła komunalno-bytowe w zasadzie są zlokalizowane na obrzeżach miasta, a nie jak w Krakowie – na terenie całego miasta. Stolica ma dobrze rozbudowaną sieć ciepłowniczą i gazowniczą, do których podłączona jest znakomita większość zabudowy. Siłą rzeczy więc te indywidualne źródła mają zazwyczaj mniejszy wpływ. W takich
@BojWhucie: dokończyć obwodnicę i jak najszybciej rozpocząć budowę drugiego "ringu" obwodnicy w możliwie jak największej odległości od miasta, wykluczyć z pierwszego ringu ruch tranzytowy, rozpocząć jak najszybciej budowę kolejnych mostów (Krasiński i Mokotów/Wawer), rozpocząć budowę obwodowej linii metra

EDIT: to tak z grubsza
dokończyć obwodnicę i jak najszybciej rozpocząć budowę drugiego "ringu" obwodnicy w możliwie jak największej odległości od miasta, wykluczyć z pierwszego ringu ruch tranzytowy, rozpocząć jak najszybciej budowę kolejnych mostów (Krasiński i Mokotów/Wawer), rozpocząć budowę obwodowej linii metra


@zaxcer: to tak z grubsza możemy nie dożyć, pozdrawiam