Wpis z mikrobloga

Model S 85D 300.000 km po Europie. Głównie od Superchargera do Superchargera - więc "żyłowany" szybkim ładowaniem. Oryginalny akumulator, nadal ~90% pojemności. Nic nie wymieniane (poza oponami).

Żona chyba mu felgi trochę przyszlifowała na krawężnikach :P #heheszki

2015 85D :) it's used as a long range vehicle 99% of the time, so it basically never sits idle, and is charged between 10 and 80% at superchargers.

No replacements yet, everything is still original (expect for tires :p) The degradation should be around 11% when we checked last, it shows 315km at around 80% charge!


Źródło

#tesla #models #baterie #bateria #akumulator #samochodyelektryczne #samochody #motoryzacja
Pobierz anon-anon - Model S 85D 300.000 km po Europie. Głównie od Superchargera do Supercharg...
źródło: comment_BUrcKkG9gO76zPvG5yuauCOPqx5Nwlhg.jpg
  • 12
po 300 tys. w niektórych przypadkach musisz robić generalny remont silnika

@Pr2speQ: przy ciągłej eksploatacji na trasach to może jakieś 1% aut wymaga remontu silnika, czy to benzynowego czy diesla, czy to 1.2 czy 3.0... Kręcenie liczników i ściąganie chłamu przez handlarzy zepsuła postrzeganie trochę... Bo u nas auta tańsze niż w sprawne DE

Auta spalinowe też z czasem palą trochę więcej i nie zdziwiłbym się jakby w nich też wyszło
@anon-anon popularne stało się wrzucanie Tesli z większym przebiegiem niż 90% passatów b5 w naszym kraju. Wszyscy się rozpływają że koszty to tylko prąd i to co sam właściciel zniszczy ale jakoś nie ma żadnej opinii jak po tych 300,500,600kkm przebiegu wygląda lakier, wnętrze, zawiasy i ogólnie jak auto wytrzymało ten przebieg.
widziałem. Chodzi mi bardzie o to czy drzwi nie opadają, czy tapicerka się trzyma kupy, czy przełączniki dalej działają dobrze, jak z ekranem itp.


@HachiRoku: tapicerka była pokazywana po taksówce z dużym przebiegiem, wszystko było ok jak to przy skórze, o ekran bym się nie martwił, współczesne ekrany dotykowe się nie zużywają wcale, przełączników mało

Model S 85D 300.000 km po Europie. Głównie od Superchargera do Superchargera - więc "żyłowany" szybkim ładowaniem. Oryginalny akumulator, nadal ~90% pojemności. Nic nie wymieniane (poza oponami).


@anon-anon: zadziwia mnie trwałość baterii w tych autach. Taki Leaf czy inne gówna to się mogą w cieniu przy nich schować.